خانه ورزش اخبار ورزش تاثیر سیدجلال در پرسپولیس

تاثیر سیدجلال در پرسپولیس

0

تاثیر سیدجلال در پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ قهرمانان این فصل سه بار با الهلال بازی کرده است. دو مرتبه در مرحله گروهی و یک دیدار هم شب قبل در مرحله نیمه نهایی. در اولین مسابقه بین این دو تیم جلال حسینی در زمین بازی حضور داشت و در دو بازی دیگر نه. در دیدار اولی که جلال حسینی در زمین بود، دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تنها گل الهلال روی ضربه کرنر به ثمر رسیده بود. جلال حسینی در آن مسابقه اجازه نفس کشیدن را از مهاجمان الهلال گرفت و فقط روی یک کرنر دروازه‌ تیم‌شان باز شد. اتفاقی که شب قبل در نبود سیدجلال رخ نداد و پرسپولیس چهار گل خورد، چند گل هم نخورد.

مقایسه بازی الهلال در دیدار رفت مرحله گروهی که جلال حسینی در ترکیب حضور داشت، با دیدار شب قبل که حسینی روی نیمکت بود.

سیدجلال و هم‌بازیانش دیوار دفاعی‌ را جلو محوطه جریمه پرسپولیس تشکیل داده بودند که الهلالی‌ها اجازه ورود به آن منطقه را نداشتند. در هیت‌مپ سمت راست مشخص است که فقط نقاطی کمرنگ در بازی رقم خورده بود که بازیکنان الهلال با توپ وارد محوطه جریمه پرپولیس شوند. ولی در هیت‌مپ سمت چپ که برای بازی دیشب است، بازیکنان الهلال به راحتی وارد محوطه جریمه پرسپولیس می‌شدند و دو گل هم از درون محوطه زدند.

تاثیر سیدجلال در پرسپولیس

وقتی سیدجلال در دیدار رفت مرحله گروهی مقابل الهلال قرار گرفته بود، به قدری تیم حریف را از نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس ناتوان کرده بود که الهلال مجبور بود پاس بلند ارسال کند. هر چهار پاس کلیدی الهلال در آن بازی، پاس‌های بلند بود. ولی در تصویر سمت چپ که مختص بازی دیشب است، معلوم است که الهلالی‌ها خیلی راحت با پاس‌های کوتاه جلوی دفاع پرسپولیس به موقعیت دست پیدا می‌کردند و کسی هم نبود جلوی پاس کلیدی‌های آن‌ها را بگیرد.

پاس گل کلیدی پرسپولیس

وقتی جلال حسینی بود، الهلال فقط هشت شوت زده بود. دو تا از شوت‌ها که بلاک شده بود. الهلال فقط دو شوت در چارچوب داشت و مبدا بیشتر شوت‌های این تیم دور از محوطه جریمه پرسپولیس بود. ولی در دیدار دیشب که دروازه پرسپولیس را به توپ بسته بودند، انقدر راحت از نزدیک و درون محوطه جریمه پرسپولیس شوت می‌زدند.

هیت مپ پرسپولیس

البته به جز جلال حسینی، محمد انصاری هم غایب بود، کمال کامیابی‌نیا که توپ‌های زیادی در جلوی دفاع پرسپولیس قطع می‌کند هم حضور نداشت و طارمی هم نبود که تیم حریف را خسته کند. در آن سو الهلال هم با سه تغییر نسبت به دیدار رفت مرحله گروهی مقابل پرسپولیس حاضر شد. همه این‌ها، و در صدرشان غیبت کاپیتان سرخپوشان باعث شد که پرسپولیس عملکردی کاملا ضعیف‌تر از حریف ارائه دهد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *