یوبی‌سافت امروز دو خبر جدید از بازی Rainbow Six: Siege منتشر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، اولین خبر مربوط به تاریخ انتشار افزونه جدید و رایگان این بازی است. ظاهرا افزونه‌ی Operation Velvet Shell قرار است در تاریخ 7 فوریه (مصادف با 19 بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

این آپدیت بزرگ، اولین افزونه مربوط به سیزن‌پس دوم Rainbow Six Siege نیز به شمار رفته که ما را به اسپانیا می‌برد و قرار است یک نقشه جدید به‌همراه دو اپراتور دیگر را به بازی اضافه کند. طبق گفته یوبی‌سافت، نقشه بازی به صورت رایگان در اختیار همه‌ی بازیکنان قرار خواهد گرفت در حالیکه شخصیت‌ها تنها برای کسانی‌که سیزن‌پس دوم این بازی را خریداری کرده باشند، رایگان خواهد بود. البته دیگر بازیکنان نیز می‌توانند از طریق اعتبار درون بازی یا با خرج‌کردن پول واقعی، این دو شخصیت را برای بازی خود آنلاک کنند.

اخیرا یوبی‌سافت اعلام کرد که نقشه‌ی اضافه شده، Coastline نام دارد و ما را به کلوب شبانه‌ای در جزیره‌ی زیبای Ibiza می‌برد. به علاوه اینکه مشخص شده است که Jackal نام یکی از دو اپراتور جدید است اما هنوز جزئیاتی از اپراتور دوم در دسترس نیست.

یوبی‌سافت امروز برای آن دسته از بازیکنانی که هنوز Siege را خریداری نکرده‌اند نیز خبر خوبی داشت. طبق اعلام این کمپانی، Rainbow Six: Siege در تاریخ 2 تا 5ام فوریه (مصادف با 14 تا 17 بهمن) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 رایگان خواهد بود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *