عنوان Get Even اولین بار در ژانویه سال 2014 توسط توسعه‌دهنده لهستانی یعنی استودیو The Farm 51 معرفی شد. به گزارشپردیس‌گیم و به نقل از DualShockers هم‌اکنون 3 سال بعد از آن تاریخ سرانجام ناشر این عنوان، Bandai Namcoo از تاریخ عرضه این عنوان ترسناک و سورئالیستی رونمایی و اعلام کرد که این بازی در تاریخ 26 می (5 خرداد) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox Onee و پلتفرم PCC عرضه خواهد شد.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی، The Farm 51 و Bandai Namco تریلری جدید از بخش داستانی بازی منتشر کردند؛ البته این تریلر بخشی از داستان بازی را توضیح نمی‌دهد بلکه بیشتر به فضا و دنیای سورئالیتس و غیرعادی بازی می‌پردازد. در ادامه می‌توانید توضیحاتی از عنوان Get Even را مشاهده نمایید.

“کول بلک” (Cole Black) فردیست که سوالاتی در ذهن خود دارد . . .یا حداقل به وی اینچنین گفته شده است. زمانی که وی در یک تیمارستان قدیمی و متروکه بیدار می‌شود، تنها چیزی که به یاد دارد، تلاش برای نجات دختر نوجوانیست که بمبی به قفسه سینه‌اش بسته شده است. و تمامی چیز‌های دیگر سیاه‌وسفید و کدر هستند. با یک تکنولوژی عجیب که به سری وی متصل شده، و کار آن خواندن حافظه انسان و تکرار آن است، “بلک” به اعماق افکار و ذهن خویش سفر می‌کند. تا از گذشته خود و حقیقت پنهان در آن آگاه شود. تا متوجه شود در حقیقت چه اتفاقی رخ داده و در نهایت به خاطر این که بتواند به این دو سوال ساده پاسخ دهد: “چرا تو آن جا بودی؟” و “آن دخترک که بود؟”

در ادامه شما را به تماشای تصاویر و تریلر داستانی و جدید این عنوان غیرعادی دعوت می‌کنیم . . .

 

دانلود ویدئو

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *