شرکت ژاپنی Koei Tecmo امروز اطلاعات بیشتری از اولین DLC داستانی بازی NioH را منتشر کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، این بسته الحاقی در ژاپن با نام The Dragon of Tohoku و سایر مناطق جهان با نام Dragon of the North عرضه می‌شود.

در این بسته الحاقی بازیکنان می‌توانند نبردهایی حماسی را در مناطق شمالی کشور ژاپن تجربه کنند. محتوا این بسته الحاقی بسیار غنی و متنوع است به طوری که چندین اسلحه، مرحله، دشمن، سناریو داستانی و … به بازی افزوده خواهد شد.

این DLC با قیمت 10 دلار منتشر می‌شود. همچنین دو DLC داستانی دیگر با نام‌های Defiant Honor و Bloodshed’s End نیز قرار است در آینده منتشر شوند و شما می‌توانید با خرید “سیزن پس” بازی با قیمت 25 دلار هر سه DLC را دریافت کرده و 5 دلار صرفه جویی کنید.

از سوی دیگر همانطور که سازندگان وعده داده بودند، سرانجام آپدیت رایگان مربوط به اضافه کردن بخش آنلاین و تعاملی بازی نیز قرار است منتشر شود. به گفته سازندگان این آپدیت رایگان همزمان با انتشار DLC داستانی Dragon of the North و در تاریخ 12 اردیبهشت برای PS4 منتشر خواهد شد.

اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بگوییم که بازی NioH شما را در نقش ویلیام آدامز اولین سامورایی غربی تاریخ قرار می‌دهد. جایی که ورژن تاریخی داستان با ورود عناصر فانتزی، جادو و شیطانی به شکلی افسانه‌وار فراوری شده است تا محصولش هر چه بیشتر بر تن یک بازی بنشیند.

NioH در بهمن ماه سال 95 برای کنسول PlayStation 4 منتشر شد. ما در نقد خود به این بازی امتیاز 8.5 را اعطا کردیم. در بخشی از این نقد به قلم علیرضا رمضانی مقدم آمده است:

“نیو اثری است که جا دارد حدیث مفصلی از آن خواند و ساعت‌ها در موردش گفت و شنید و این یعنی با یک بازی عظیم طرف حسابیم. اثری که باز هم به ما خاطر نشان کرد که خشت اول در معماری یک بازی گیم‌پلی است و در صورت مناسب چیده شدن، اثر تا ثریای ذهن مخاطب نفوذ می‌کند حتی اگر آن میانه‌‌ی کار آجرهایی معیوب چیده شده باشند.”

در پایان از شما دعوت می‌کنیم کاور آرت رسمی DLC داستانی بازی را تماشا کنید:

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *