خانه بازی اخبار تاریخ و زمان دقیق کنفرانس شرکت SONY در E3 مشخص شد

تاریخ و زمان دقیق کنفرانس شرکت SONY در E3 مشخص شد

0

دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 شرکت Sony منتشر شده‌اند و خبر از تاریخ دقیق این کنفرانس می‌دهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، این کنفرانس در تاریخ 12 June ( روز 23 خرداد و ساعت 5:30 صبح به وقت تهران) شروع خواهد شد. با توجه به این زمانبندی، کنفرانس Sony با فاصله‌ی تقریبا 1 روز از کنفرانس Microsoft برگزار خواهد شد.

با اینکه شرکت Microsoft از کنسول جدید خود رونمایی خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود که انحصاری‌هایی از جمله State of Decay 2 Sea of Thieves و نسخه‌ی جدید سری Forza در این کنفرانس نمایش داشته باشد، اما به نظر می‌رسد شرکت Sony با عناوین انحصاری متعدد خود می‌تواند به خوبی نظرها را به خود جلب کند.

شرکت Sony می‌تواند با نمایش‌هایی از عناوین Spider-Man، God of War، The Last of Us Part II، Detroit: Become Human Days Gone و Death Stranding کنفرانسی هیجان‌انگیز و پرباری را برای طرفداران رقم بزند. البته با توجه به رابطه‌ی محکمی که بین Activision و Sony ایجاد شده است، مثل سالهای گذشته انتظار می‌رود که عناوین Call of Duty: WWII و Destiny 2 نیز در این کنفرانس خودنمایی کنند.

همینطور با توجه به کنفرانس‌های رویایی شرکت Sony در چند سال اخیر، می‌توان حدس زد که عناوین معرفی‌نشده و سوپرایزهای هیجان‌انگیزی نیز انتظار طرفداران را می‌کشند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *