به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، با نزدیک‌تر شدنِ هرچه‌ بیشتر به تاریخ انتشار Mass Effect: Andromeda در ماه مارچ، دست‌اندرکارانِ BioWare اطلاعات تازه و جالبی از این عنوان بسیار مورد انتظار در توییتر خود منتشر کرده‌اند.

“فرناندو مِلو (Fernando Melo)” تهیه‌کننده‌ی این بازی تایید کرده که ME: Andromeda از قابلیت کِراس‌-پلی بین پلتفرم‌های مختلف برای بخش چند‌نفره پشتیبانی نخواهد کرد. او همچنین اعلام کرده که بخش چند‌نفره‌ی Andromeda همانطور که در ME3 نیز شاهد بودیم به شکل Peer-to-Peer خواهد بود.(بدین معنی که Host یا میزبان از بین خودِ بازیکنان و کسانی که بهترین و با‌کیفیت‌ترین نوع اتصال را بین اعضا دارند انتخاب خواهد شد)

بخش دیگری از اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند که نرخ فریم نسخه‌ی PC این عنوان به شکل قفل شده نبوده و در نتیجه دارندگان نسخه‌ی PC می‌توانند بسته‌ به قدرت سخت‌افزاری خود میزان فریم 0-60 را تجربه کنند. موضوعی که خبری بسیار خوش برای دارندگان PC‌های قدرتمند محسوب می‌شود.

همچنین ME:Andromeda به شما این اجازه را می‌دهد که نام شخصیت (و نوع لباس‌) خود را به شکل آزادانه انتخاب کنید اما در صورت استفاده نکردن از اسم‌های پیش‌فرض همچون Scott و Sara، دیگر شخصیت‌های بازی تنها با عنوان Ryder از شخصیت‌های ساخته شده توسط بازیکنان در بازی یاد خواهند کرد.

و در نهایت سازندگان قول داده‌اند که بزودی تعداد بیشتری از اعضای گروه (خدمه‌ی) شما در این عنوان را رونمایی‌ کنند.

Andromeda در تاریخ 21 مارچ برای Playstation4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *