عمر باتری دستگاه های نوت بوک در سال های اخیر بهبود پیدا کرده است اما این به این معنی نبوده که هنوز فضا برای بهتر شدن و ارتقا وجود ندارد. زمانی که LG لپ تاپ LG Gram را در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد، هدف آن ها سبک تر ساختن لپ تاپ های ویندوزی از MacBook Air کمپانی اپل بود. اما چرا با تنها سبک بودن توقف کنیم؟ خط جدید سری لپ تاپ های LG Gram که قرار است به CES 2017 بیاید ، عمر باتری را به نکات قوت و بازاریابی فروش خود اضافه می کند و حتی یک مدل به نام LG All Day Gram دارد که عمر باتری ۲۴ ساعتی خودش را به رخ می کشد.

LG قصد عرضه ی ۸ مدل جدید را دارد اما تنها مدل ۱۳٫۳ اینچی با پردازنده ی Core i3 شرکت اینتل و باتری ۶۰ وات ساعتی با یک بار شارژ برای یک روز کامل باقی می ماند. لپ تاپ LG All Day Gram شاید قهرمان طول باتری باشد اما دو مدل دیگر هم عمر باتری خیره کننده ای را به رخ می کشند. مدل های ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی که مشخصات قوی تری دارند به ترتیب ۲۳ و ۲۲ ساعت با یک بار شارژ دوام خواهند آورند که همچنان فوق العاده می باشد.

لپ تاپ های LG Gram جدید همگی همچنان سبک هستند و به جز مدل ۱۵٫۶ اینچی همگی وزنی کم تر از ۹۸۰ گرم مدل سال ۲۰۱۵ دارند. هیولای با عمر باتری ۲۴ ساعتی ۹۴۰ گرم وزن دارد و مدل ۱۴ اینچی نیز وزنی معادل ۹۷۰ گرم دارد. این ها به اندازه ی کافی برای شما سبک نیستند؟ پس شاید بخواهید به بخش لپ تاپ های فوق العاده سبک وزن سر بزنید که یک مدل ۱۳٫۳ اینچی با وزن ۸۳۰ گرم دارد و همچنین یک مدل ۱۴ اینچی با وزنی ۸۶۰ گرمی.

LG برای تمامی مدل های سری Gram پردازنده های نسل هفتم اینتل را مهیا کرده است در کنار رم های DDR4، صفحه نمایش های فول اچ دی و حافظه ی SSD که از ۲۵۶ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت متفاوت می باشند. اما تمامی آن مشخصات، عمر باتری و وزن سبک به همراه قیمتی می آیند. سری Gram از برچسب قیمتی ۱۱۰۰ دلار آغاز می شود و در بالاترین مشخصات به ۲۲۰۰ دلار می رسد.

منبع تکفارس

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *