خانه تکنولوژی اخبار تبلت لنوو Miix 720 در نمایشگاه CES 2017 رسما معرفی شد

تبلت لنوو Miix 720 در نمایشگاه CES 2017 رسما معرفی شد

0

درحالی‌که زمان نسبتا زیادی از ورود اولین تبلت به بازار می‌گذرد ولی مایکروسافت با معرفی سری سرفیس، همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد. سرفیس به‌علت کیفیت ساخت بالا و طراحی کاربردی موردتوجه بسیاری قرار گرفت و مایکروسافت برای افزایش کارایی آن از قلم نیز استفاده کرد، قلمی که از هرنظر کامل محسوب می‌شود. امروز تبتل لنوو Miix 720 با قلم اکتیو ۲ معرفی شد، دستگاهی که رقیب سرفیس مایکروسافت خواهد بود.

همانند قلم اپل، لنوو نیز قلم جدیدش را به‌عنوان ابزاری برای خلاقیت معرفی کرده و به‌وسیله آن می‌توان نقاشی، طراحی و بسیاری از کارهای دیگر را انجام داد. لنوو Miix 720 دارای نمایشگر ۱۲ اینچی با رزولوشن QHD بوده که قادر به همراهی کاربر تا ۸ ساعت است و همچنین می‌توان آن را توسط پورت تاندربولت ۳ به نمایشگرهای ۴K نیز متصل نمود.

لنوو Miix 720

وجود کیبورد با قابلیت جدا شدن باعث افزایش عملکرد این تبلت می‌شود و کاربر برای تایپ دیگر نیازی به لمس نمایشگر نخواهد داشت. نسل هفتم پردازنده Core-i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD مشخصات فنی بالاترین نسخه این محصول را تشکیل می‌دهند. لنوو دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۱ مگاپیکسلی با سنسور مادون قرمز برای پشتیبانی از ویندوز Hello و بلندگوهای استریو دالبی را برای لنوو MiiX 720 درنظر گرفته است. برای خرید نسخه پایه این محصول باید مبلغ ۱۰۰۰ دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید که البته در این نمونه شما علاوه‌بر دستگاه، صاحب کیبورد نیز خواهید شد (قلم آن به‌صورت جداگانه و با قیمت ۶۰ دلار قابل خریداری است). در‌حالی‌که قلم جدید لنوو در ماه فوریه عرضه می‌گردد ولی این تبلت جدید در ماه آوریل قابل خریداری خواهد بود.

منبع آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *