تخفیفات این هفته فروشگاه پلی استیشن آغاز شد و بیشتر قابل توجه طرفداران فوتبال است!

شما تا ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) فرصت دارید که دو بازی Fifa 17 و Pro soccer evolution 2017 را با ۶۰ درصد تخفیف برای پلی استیشن ۴ و ۳ خریداری کنید. بازی Fifa 17 در دو نسخه Standard Edition با قیمت ۱۶ دلار و Deluxe Edition با قیمت ۲۴ دلار برای دو کنسول در دسترس است و Pro soccer 2017 با قیمت ۲۰ دلار برای پلی استیشن ۴ و ۱۴ دلار برای پلی استیشن ۳ قابل خرید می‌باشد.
همچنین اگر شما فوتبالی نیستید. بازی‌های تخفیف خورده‌‎‌‍‌ دیگری در فروشگاه پلی استیشن موجود هستند که شامل چند بازی پی اس ویتا می‌باشند. بازی‌هایی مانند Dex، Claire: Extendedcut، Skylight Freerange 2: Gachduine و عناوین دیگر که می توانید لیست کامل را از اینجا مشاهده و دریافت کنید.
با این حال مشترکین پلاس می توانند وقت خود را با بازی‌های رایگان این ماه نیز پر کنند. بازی هایی نظر Killing Floor 2 و Life is Strange برای پلی استیشن ۴ و یا به لطف قابلیت Cross-Buy دو بازی Neon Chrome و Spy Chameleon را مشترکن برروی این کنسول یا ویتا دریافت کنند. همچنین دو بازی WRC5: World Rally Champion و Abyss Odyssey برای دارنگان پلی استیشن ۳ در دسترس است. مشترکین پلاس می‌توانند تمامی این عناوین را تا ۳ جولای (۱۲ تیر) به طور رایگان دریافت و بازی کنند.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *