خانه ورزش اخبار ورزش ترس سیدجلال از قانون برانکو/ مصدومیت دردسرساز

ترس سیدجلال از قانون برانکو/ مصدومیت دردسرساز

0

در ابتدای فصل با اضافه شدن شجاع خلیل‌زاده به پرسپوليس، معادلات خط دفاعی این تيم وارد فاز جديدي شده بود. از يک سمت پيش‌بینی می‌شد که محمد انصاری به سمت چپ دفاعی منتقل شود تا فضا برای شکل‌گیری زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در قلب دفاع مهیا شود. ولی برانکو هم مانند کی‌روش نشان داده که علاقمند به حضور انصاری در دفاع میانی است. برخلاف پیش‌بینی‌ها‏، بعید به نظر می‌رسد که برانکو روی پست انصاری تجدید نظر کند و مجددا او را به کناره‌ها بفرستد. ضمن این که انصاری در فصل گذشته نشان داد که برای فوتبال تهاجمی پرسپولیس، گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در دفاع مرکزی است. انصاری به خاطر قد و قامت بلندش، آسمان محوطه جریمه پرسپولیس را از خطر مهاجمین حریف، پاک‌سازی می‌کند. حاج‌محمد به دلیل سال‌ها حضور در دفاع کناری، پا به توپ است و قادر به رساندن توپ‌ها به هافبک‌هاست. ضمن این که از سرعت خوبی هم بهره می‌برد. همه فاکتورهای مثبت انصاری باعث شده که احتمالا یکی از بازیکنان ثابت دفاع میانی پرسپولیس باقی بماند. به خصوص در فصلی که حسین ماهینی و شایان مصلح خیال برانکو را از بابت دفاع چپ تیم هم جمع کرده‌اند.

از سوی دیگر سیدجلال حسینی پیش از شروع فصل مصدوم شد تا حداقل در سه هفته پیش‌رو شاهد قرار گرفتن شجاع در کنار انصاری باشیم. زوجی که در هفته نخست، یک کلین‌شیت را به حساب بیرانوند واریز کرد. اتفاقی که می‌تواند ترس را در دل کاپیتان پرسپولیس به وجود بیاورد. برانکو در این سال‌ها نشان داده که علاقه‌ای ندارد به ترکیب تیم برنده‌اش دست بزند. معمولا بازیکنانی که فصل را از روی نیمکت شروع کردند، کمتر احتمال دارد که به ترکیب اصلی برسند. بازیکنان زیادی در پرسپولیس سال قبل قربانی این تصمیم برانکو شدند. پروفسور کروات ترجیح می‌دهد به تیمی اعتماد کند که برنده شده، حتی اگر ضعف‌هایی هم وجود داشته باشد.

حالا سیدجلال حسینی شاید جدیدترین قربانی این تصمیم برانکو باشد. بازیکنی که پیش از شروع فصل‏، رقابت را به دو رقیب دیگرش باخت. حسینی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی‏، باید تا آخر فصل منتظر مصدومیت یا محرومیت هم‌پستی‌هایش باشد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *