کاپیتان «جک اسپارو» (Jack Sparrow) باری دیگر بازگشته است تا داستان پنجمین قسمت از فیلم دزدان دریایی کارائیب که با نام Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales شناخته می‌شود را رقم بزند.

جک اسپار در این قسمت با «هنری ترنر» (Henry Turner)، فرزند ویل ترنر (با بازیگری اورلاندا بلوم)، برخورد خواهد کرد. خود ویل ترنر که برای آخرین بار در سال 2007 (Pirates of the Caribbean: At World’s End) شاهد او در این مجموعه بودیم نیز در قسمت جدید حضور داشته و با شخصیت منفی فیلم Pirates of the Caribbean 5، کاپیتان «سالازار» (Salazar)، با بازی خاویر باردم، مبارزه خواهد کرد.

در اولین ویدیوی منتشر شده از قسمت پنجم این سری، شاهد نقطه ضعف غیر منتظره کاپیتان سالازار بودیم. او که یک روح است، نمی‌تواند بر روی خشکی یا زمین قدم بگذارد. به نظر می‌رسد که شرکت دیزنی در ویدیوهای جدید قصد داشته است تا توجه‌ها را از شخصیت منفی منحرف کرده و به شخصیت اصلی (با بازی جانی دپ) جلب کند.

 

در ویدیوی اول، برخورد هنری ترنر و کاپیتان جک اسپارو را برای اولین بار در یک زندان انگلیسی مشاهده می‌کنیم. ویل ترنر، برای پسرش (هنری) داستان‌های زیادی از کاپیتان جک اسپارو و کارهایش تعریف کرده و تصویری از یک دزد دریایی با ابهت را در ذهن او ایجاد کرده بود، اما این تصویر با اولین برخورد و دیدن جک اسپاروی دائم الخمر و عریان (!) از ذهن هنری محو می‌شود.در دومین ویدیوی منتشر شده از فیلم Pirates of the Caribbean 5  می‌بینیم که انگلیسی‌ها قصد دارند جک اسپارو را اعدام کنند (به نظر می‌رسد که کاپیتان اسپارو تمایل زیادی به گیر کردن در چنین شرایطی دارد)، اسپارو از میان روش‌های مختلف به دار آویختن، آتش زدن و غیره، اعدام به وسیله گیوتین را انتخاب می‌کند (تصمیمی که به سرعت از آن پشیمان می‌شوند). در این ویدیو، هنری ترنر از برج بلندی در حال تماشای جک اسپارو بوده و در صحنه‌ای مشاهده می‌کنیم که «کرینا اسمیت» (Carina Smyth)، با بازی کایا اسکودلاریو، در حال اعدام شدن است. مجموعه دزدان دریایی کارائیب همیشه یک فرمول خاص را دنبال کرده است و با توجه به ویدیوهایی که تاکنون از فیلم Pirates of the Caribbean 5 دیده‌ایم، به نظر نمی‌رسد که این فرمول تغییری کرده باشد.

 

 

این 2 ویدیو، دقیقا همان حسی را در مخاطب ایجاد می‌کنند که قسمت اول این مجموعه (قبل از معروف شدن بیش از اندازه‌اش) ایجاد می‌کرد. با بازگشت دوباره اورلاندا بلوم و «کیارا نایتلی» (Keira Knightley) به این مجموعه، فیلم Pirates of the Caribbean 5 بسیار به قسمت اول خود شبیه شده است، هرچند که شخصیت‌های جدیدی مانند هنری و کرینا نیز به این قسمت از فیلم اضافه شده‌اند.

در دیگر اخبار مربوط به فیلم Pirates of the Caribbean 5، اخیرا گروهی (هکر) اعلام کردند که نسخه‎‌ای از این فیلم را در اختیار دارند و شرکت دیزنی را تهدید کرده‌اند که اگر مبلغ درخواستی را برای آن‌ها واریز نکند، این نسخه را در اینترنت منتشر خواهند کرد؛ شرکت دیزنی تاکنون واکنشی از خود نشان داده است. اگر قسمت پنجم مجموعه دزدان دریایی کارائیب بتواند در حد انتظار ظاهر شود، به خوبی می‌تواند در گیشه خوش بدرخشد و پخش شدن نسخه غیرقانونی آن در اینترنت، لطمه چندانی را به آن وارد نکند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *