پیش از این در گیم‌شات به این موضوع پرداختیم که بر اساس شواهد موجود انتشار بازی Red Dead Redemption 22 با تاخیر مواجه می‌شود. در نهایت امر دقایقی قبل رسما راک‌استار تایید کرد این عنوان در بهار 2018 منتشر خواهد شد.

راک‌استار طی بیانیه‌ای در این راستا اعلام کرده است:

ما بابت این تاخیر بسیار متاسفیم اما معتقدیم یک بازی زمانی که «کامل» است باید منتشر شود. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم تا در تابستان اطلاعات بیشتری از این بازی را با شما به اشتراک بگذرایم. این زمان اضافی لازم است تا اطمینان پیدا کنیم بهترین تجربه ممکن برای طرفدارانمان را ایجاد خواهیم کرد.

همچنین همراه با این اطلاعیه تصاویر جدید و زیبایی نیز از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد که در پایین قابل مشاهده‌اند.

هرچند این تاخیر ناامید کننده به نظر می‌رسد اما با توجه به وسعت محیط بازی‌های جهان باز راک‌استار و آنچه که از بازی Red Dead Redemption 2 انتظار می‌رود، چنین اتفاقی اگر به افزایش کیفیت نهایی این اثر منجر شود قابل قبول است. به عنوان مثال می‌توان به بازی GTA V اشاره کرد که در آخرین ماه‌های نسل قبل نشان داد راک‌استار حتی این پتانسیل را دارد تا با استفاده از سخت‌افزار کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عنوانی تحسین‌ برانگیز خلق کند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *