آیا کسی اطلاع دارد که بازی Death Stranding در مورد چه چیزی است و قصد دارد چه داستانی را روایت کند؟ مطمئنا به غیر از خود آقای کوجیما و گروهش که در استودیوی تازه تاسیس او در حال ساخت این عنوان هستند، هیچ کس دیگری قادر نیست به این پرسش، پاسخ دهد.

البته استودیوی کوجیما نیز به غیر از چند تریلر و تصویر مبهم، جزئیات چندانی را در رابطه با بازی Death Stranding مشخص نکرده‌اند. حال تصاویری از مراحل ساخت این بازی منتشر شده‌اند که باز هم چیزی از داستان آن فاش نمی‌کنند، اما مشاهده کردنشان خالی از لطف نیست.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را تماشا کنید:

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، این تصاویر دربردارنده نکته خاصی در رابطه با بازی Death Stranding نیستند، هرچند که اطمینان داریم، تئوری پردازان قصد دارند تا از این تصاویر نیز نکته‌های مخفی کشف کنند. خوشبختانه تا شروع مراسم E3 امسال، زمان زیادی باقی نمانده است و می‌توان امیدوار بود که سرانجام اطلاعات جامع و کاملی از این عنوان مبهم منتشر شود.

بنابراین، لازم نیست که طرفداران آقای کوجیما بیش از این خود را اذیت کرده و در مورد بازی Death Stranding خیال پردازی کنند. ناگفته نماند که این بازی در تاریخ نامشخصی به صورت انحصار زمانی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده و بعدها به پی‌سی نیز راه پیدا خواهد کرد. به محض انتشار اطلاعات بیشتر، آن‌ها را به اطلاع شما همراهان عزیز خواهیم رساند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *