روز قبل تصویری در فضای مجازی منتشر شد که شایعه‌ شد مربوط به Red Dead Redemtpion 2 می‌باشد. حال به گزارش پردیس‌گیمو به نقل از Gamespot مشخص شد که این تصویر مربوط به بازی Wild West Online‌ می‌باشد؛ یک بازی MMO برای PCC که شبیه به Red Dead Redemption می‌باشد. این بازی این ماه به Kickstarterr می‌رود.

Gallery image 7 Gallery image 6 Gallery image 5 Gallery image 4 Gallery image 3 Gallery image 2 Gallery image 1

Red Dead Redemption هیچوقت برای PC منتشر نشد و Wild West Online فصد دارد که این نکته را جبران کند.

“استفان باگژ”(Stephan Bugaj)، در مصاحبه‌ای با PC Gamer گفت:‌

مخاطبان زیادی برای این سبک در بین PC گیمر ها وجود دارند که به خوبی به آنها رسیدگی نمی‌شود. پس ما می‌خواستیم یک بازی بزرگ و آزاد از دنیای غرب وحشی را بسازیم درست مثل بهترین بازی های MMO ما دنیایی خلق کردیم که مردم حقیقتا در آن زندگی می‌کنند.

توسعه‌ی بازی در دست یک استودیوی جدید یعنی 612 Games می‌باشد که کارکنان آن برروی بازی هایی مانند Crysis و League of Legends کار کردند.

Wild West Online یک بازی PvP MMO می‌باشد که چیزی فراتر از بخش چند‌نفره Red Dead Redemption را ارائه می‌دهد. بازیکن ها می‌توانند تخصص خود را انتخاب کنند(‌ Gatherer,Prospector, Farmer ) و منابعی که کسب می‌کنند را در یک سیستم اقتصادی بکار ببرند.

یک سیستم قانونی در این بازی وجود دارد و کسانی که مرتکب جرمی شوند مانند Red Dead Redemption تحت تعقیب قرار می‌گیرند ( Wanted Stars ). زمانی که تا حد زیادی بدنام شوند برای سرشان پولی تعیین می‌شود. با این حال، این بازی تنها مبارزات بازیکن در برابر بازیکن دارد و NPCئی به سمت شما نمی‌آید.

همینطور یک کمپین Kickstarter برای بازی در این ماه قرار است بوجود بی‌آید ( سایت بازی اعلام کرد که یک رونمایی از بازی در 26 می وجود خواهد داشت) این کمپین درخواست 250 هزار دلار برای توسعه‌ی بازی می‌کند. باید گفت که با افزایش پولی که در این کمپین جمع شود قابلیت های جدید اضافه می‌شود. سازندگان قول دادند اگر 1.75 میلیون دلار جمع شود دزدی از قطار را به بازی اضافه می‌کنند. طبق توضیحات آنها این ویژگی یک مد است که هر هفته یکبار در سرور رخ می‌دهد و یک قطار در کل نقشه‌ی بازی حرکت کرده و یک طرف از بازیکن ها باید از آن دفاع کنند در حالی که طرف دیگر باید به آن حمله کنند.

اگر تاخیری در کار نباشد این بازی امسال عرضه خواهد شد.

 پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *