خانه بازی اخبار تماشا کنید: اگر ASSASSIN’S CREED در سال 1998 ساخته می‌شد

تماشا کنید: اگر ASSASSIN’S CREED در سال 1998 ساخته می‌شد

0

اولین قسمت سری Assassin’s Creed در زمان عرضه بر روی کنسول Xbox 360 یک دستاورد تکنیکی چشم‌گیر به حساب می‌آمد، و پس از آن این سری با عرضه هر نسخه توانست دستاورد ابتدایی خود را با ارائه گرافیکی واقع‌گرایانه‌تر و انیمیشن‌های با کیفیت‌تر ارتقا دهد. با این همه اما سوالی که در ذهن یکی از طرفداران Assassin’s Creed بوجود آمده این بوده که چه می‌شد اگر این سری در دهه 1990 میلادی و بعنوان یک بازی برای PlayStation 1 ساخته می‌شد؟

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، این طرفدار به نام  98Demake برای رسیدن به پاسخ این سوال خود دست به کار شده و عنوان Assassin’s Creed را به صورت عناوین دهه 1990 میلادی بازسازی کرده است. نتیجه تلاش او جذاب، دقیق و البته خنده‌دار از کار در آمده است. ویدیویی از خروجی پروژه این کاربر را در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

……

دانلود ویدئو

98Demake در تلاش برای هر چه نزدیک‌تر کردن نتیجه کار به عناوین کنسول PS1، از ساختار گرافیکی این کنسول استفاده کرده است. و همانطور در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید خروجی دقیقا همان چیزی که می‌توان انتظار داشت، حتی صداگذاری نیز یادآور عناوین آن دوران است.

لازم به ذکر است که جدیدترین قسمت سری Assassin’s Creed با عنوان Assassin’s Creed: Origins برای عرضه در تاریخ 27 اکتبر (برابر با جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶) بر روی سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC برنامه‌ریزی شده است.

این قسمت در مصر باستان جریان خواهد داشت و تحولاتی چشم‌گیری در ساختار آن در مقایسه با نسخه‌های قبل صورت گرفته است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *