در  دنیای شخصیت‌ های دی‌سی، قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی زیادی وجود دارند که خیلی از ما با آن‌ها خاطره داریم. در این میان بازی Injustice با در نظر گرفتن این شخصیت‌ها سعی کرده است تا یک بازی مبارزه‌ای جذاب و سرگرم کننده خلق کند. حال تا چند ماه دیگر دومین نسخه از این مجموعه روانه بازار خواهد شد و حال استودیو ندررلم، سازندهبازی Injustice 2، در یک بازه زمانی مشخص شخصیت‌های مثبت و منفی دنیای این بازی را معرفی کرده است. البته در این میان شخصیت‌های دیگری نیز هستند که هنوز به نمایش در نیامده‌اند ولی حضور آن‌ها در بازی تایید شده است. در این مقاله قصد داریم یک جمع‌بندی بر روی تمامی شخصیت‌های معرفی شده داشته باشیم.

Aquaman

Aquaman

وی حاکم آتلانتیس است که پس از سرنگونی رژیم سوپرمن، سرزمین و حکومت خود را از نفوذ انسان‌های بر روی زمین در امان نگه داشته است. البته در این میان تلاش وی برای بی‌نیاز نگه داشتن آتلانتیس می‌تواند عوارض جانبی را در اختیار داشته باشد. حال باید دید که آیا آکوامن در مقابل تهدید جدیدی که بوجود آمده است، می‌تواند غرور و تکبر خود را کنار بگذارد؟

Atrocitus

Atrocidus

آتروسیدوس فانوس قرمز که تنها هدفش، گرفتن انتقام از اعضای Sinestro Corps برای کشتار ظالمانه مردمان سرزمین‌اش است. تنفر وی سبب شده است تا بتواند راهی را به سمت زمین پیدا کند. سرنگون شدن رژیم سوپرمن سبب شده است تا وی از فرصت بوجود آمده استفاده کرده و به زمین بیاید. آتروسیدوس قصد دارد از طریق خشم خود سطح و رتبه فانوس قرمز‌ها را افزایش بدهد.

Bane

Bane

پس از سرنگونی سوپرمن، رژیم به وی خیانت کرد و به صورت خستگی ناپذیری توسط بتمن در حال تعقیب است. شخصیت بین سال‌های زیادی از عمر خود را در زندان سپری کرده است. حال وی مصمم شده است تا از رژيم سابق (رژیم سوپرمن) انتقام تمامی این سال‌ها و خیانتی که به وی شده است پس بگیرد.

Batman

Batman

حتی پس از اینکه بروس وین به بتمن تبدیل شد، همچنان در قالب بروس وین به عهد و پیمان خود برای انتقام مرگ پدر و مادرش از طریق قانون وفادار است. بتمن قانون خاصی برای کارهای خود دارد و آن‌ هم این است که هرگز دشمنان‌اش را نمی‌کشد. اگر روزی بتمن قانون خود را بشکند، هیچ فرقی با کسانی که با آن‌ها مبارزه می‌کند، نخواهد داشت.

‌Black Adam

Black Adam

پس از سقوط رژیم، بلک آدام به سرزمین شکست خورده و تحقیر شده خود بازگشت و از چشمان بتمن دور ماند. Kahndaq، بهترین محیط برای مخفی نگه داشتن خود است تا بتواند در بهترین زمان ممکن، رژیم را با قوانین مختص به خود بر روی کار بیاورد.

Black Canary

Black Canary

دینا لنس برای مقابله با رژیم از تمام قدرت‌ها و انرژی خود استفاده کرد ولی در آخر قبل از به اتمام رسیدن این مبارزه‌ها، مجبور به فرار شد. حال بتمن در حال سرپا کردن دوباره تیم هست و بلک قناری، به زادگاه خود بازگشته است تا اوضاع را سر و سامان دهد.

Blue Beetle

Blue Beetle

جیمی ریز به لطف بتمن توانست از اسلحه Scarab استفاده کند. اسلحه‌ای فضایی که به ستون فقرات متصل می‌شود و کار آن نابود سازی جرم است. با اینکه این اسلحه شدیدا مرگبار بوده و می‌تواند کل زمین را از بین ببرد، جیمی تصمیمی می‌گرد از آن برای مقاصد خوبی استفاده کند.

Brainiac

Brainiac

برینیاک یک نابغه دیوانه است که برای افزایش قدرت فکری و علمی خود مدام در حال گشت و گذار در جهان است. برینیاک در جریان یکی از گشت و گذارهای خود، به بزرگ‌ترین شهر کریپتون‌ها سفر کرد و هرچیزی که باقی‌مانده بود از بین برد (البته اگر چیزی باقی‌مانده باشد). حال جمع آورنده جهان به زمین آمده است تا از طریق اکتشافات خود از دنیای کریپتون‌ها بتواند جهانی جدید و ارزشمند را به وجود آورد.

Captain Cold

Captain Cold

رژیم در جریان یک عهد و پیمان برای از بین بردن جرم و جنایت، تمامی اعضای سرکش و جنایتکار را شکار کرد. یکی از این سرکش‌ها کاپیتان سرما بود که از طریق توانایی اسلحه مخصوص خود دزدی‌های بسیاری را انجام داده بود. حال وی بازگشته است تا انتقام خود را گرفته و جایگاه گذشته‌اش را پس بگیرد.

Catwoman

زن گربه‌ای شخصی است که جبهه خود را هیچوقت کامل مشخص نمی‌کند و سلینا کایل به دلیل دزدی‌های زیاد، هیچ‌وقت نتوانسته است اعتماد بتمن را به خود جذب کند. از آن‌جایی که خاکستر‌های رژیم در حال روشن شدن هستند، باید ببینیم که زن گربه‌ای کدام جبهه را انتخاب می‌کند.

Cheetah

وقتی باربارا باستان شناس به واندروومن خیانت کرد تا بتواند قدرت خدا را بدست بیاورد، وی به این نکته پی‌برد که می‌تواند مابقی زندگی خود را در قالب چیتا ادامه دهد. حالا وی قصد دارد به واسطه قدرت خود از زن شگفت انگیز انتقام بگیرد. او حالا از مخفیگاه خود به امید سرنگونی وی بیرون آمده است.

Cyborg

Cyborg

ویکتور استون در جریان یک واقعه ناگوار در متروپلیس، بیشتر دوستان خود را از دست داد. حال وی تنها مانده است و از طرفی عصبانیت و خشم‌اش سبب شد تا به سمت سوپرمن رفته و وارد رژیم وی شود. حال که دنیا با یک تهدید بزرگ مواجه است، سایبورگ را می‌توان تنها شخصی دانست که می‌تواند به خوبی با تکنولوژی‌های برینیاک به مبارزه کردن بپردازد.

Darkseid

دارک سید را می‌توان یکی از شخصیت‌های منفی معروف دنیای دی‌سی دانست. شخصی که در اکثر خرابکاری‌هایی که در جهان رخ می‌دهد نقش دارد. وی جز آن دسته از شخصیت‌هایی است که در نسخه پیشین حضور داشت ولی شخصیت غیرقابل بازی بود و حال امید داریم که در بخشی از داستان بازی Injustice 2 حضور داشته باشد.

Deadshot

Deadshot

فلوید لاوتون یک انبار مهمات انسانی به حساب می‌آید و هدف گیری‌های وی مهم نیست از چه فاصله‌ای انجام می‌گیرد، مهم این است که هیچوقت خطا نمی‌رود و کشنده خواهند بود. در جریان آزاد ماندن‌اش در طول رژیم، حال ددشات به یک آدم کش جهت استخدام کردن تبدیل شده است.

Doctor Fate

Doctor Fate

کنت نلسون یک جادوگر است که به واسطه کلاه سرنوشت خود، می‌تواند سرنوشت تمام مردم را مشاهده کند. وی می‌داند که دنیا در حال پایان است. این پایان می‌تواند به دستان برینیاک باشد یا به واسطه جنگ بین بتمن و سوپرمن این اتفاق رخ دهد. حال با وجود اینکه کلاه سرنوشت کنت وی را از دخالت کردن در این موضوع (پایان دنیا) باز می‌دارد، انسانیت‌اش سبب می‌شود تا در این ماجرا دخالت کند.

Firestorm

Firestorm

دو ذهن در یک بدن سبب شده است تا یک قدرت بسیار قوی در این بدن بوجود آید. جیسون راچ و مارتین اشتین در مراحل اولیه یادگیری قابلیت‌های خود هستند. با اینکه این دو شخص از نظر شخصیتی با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند و در مسائل زیادی با یکدیگر موافق نیستند، ولی در یک مورد شدیدا هم نظر بوده و اصلا بحث نمی‌کنند و آن هم، کمک به بتمن برای برپایی دنیای بهتر است.

Flash

Flash

با اینکه بری الن سریع‌ترین شخص زنده بر روی زمین است، ولی پس از وقایع رخ داده، زمانی که در مکان عمومی ظاهر می‌شود، همگی از وی به عنوان یک شخص سرافکنده یاد می‌کنند. حال تهدیدی جدید در حال وقوع است و وی بار دیگر بر روی صحنه آمده است تا بتواند اعتبار از دست رفته خود را بدست بیاورد.

Gorilla Grodd

Gorilla Grodd

گرود در واقع یک گوریل است که از طریق قدرت تلپاتی که در اختیار دارد، می‌تواند ذهن مردم را کنترل کند و از این‌رو، برای اثبات نابغه بودن خود، قصد دارد تمام بشریت را مطیع خود سازد. حال وی قصد دارد تا مابقی افراد را مطیع خود سازد و جای خالی قدرتی که از نابودی رژیم سوپرمن به وجود آمده است پر کند.

Green Lantern

Green Lantern

وی توسط محافظین Oa در حال ترمیم شدن است و حال هال جوردن، عضو گروه Sinestro’s Corps، با یکی از بدترین ترس‌های زندگی‌اش در حال دست و پنجه نرم کردن است. از این‌رو بار دیگر به Sector 2814 برگرشته است تا در جریان یک ماموریت، جلوی کارهای شیطانی برینیاک را گرفته و به خود شانس دوباره‌ای داده و روزهای روشن‌تری را مشاهده کند.

Green Arrow

Green Arrow

گرین اررو زمان زیادی را صرف مبارزه علیه رژیم کرده است. حال با شروع تهدید جدید وی به بلک قناری، همسر گرین اررو، او به تیم بتمن پیوسته تا جلوی اتفاقات پیش روی را بگیرند.

Harley Quinn

Harley Quinn

پس از نابودی رژيم، هارلی کویین توانست از حبس بودن سوپرمن آرامش داشته باشد. با گذشت مرگ جوکر، هارلی کویین هنوز خلائی بزرگ از نبود وی احساس می‌کند و این امبر سبب شده است تا به یک شخصیت ناپایدار تبدیل شود. حال حتی هارلی کویین به اشخاصی که زمانی آن‌ها را دوست خطاب می‌کرده، اجازه نمی‌دهد تا سر راه وی قرار بگیرند.

Poison Ivy

دکتر پاملا ایزلی یک دکتر بیوشیمی خلاق بود که تنها یک هدف داشت و آن هم این بود که دنیا را به یک جای بهتر برای گیاهان تبدیل کند. از این‌رو وی به جامعه پیوست تا نژاد بشریت را به زانو در بیاورد.

Robin

Robin

دیمین وین از همان ابتدای تولد در لیگ آدم‌کش‌ها بزرگ شد و همیشه با سیستم مقابله بتمن با جنایتکاران (عدم استفاده از خشونت) مشکل داشته است. حال بنظر می‌رسد به سوپرمن به عنوان استاد جدیدش علاقه‌مند شده است و ظاهرا وی بیشتر پدرش (بروس وین) نقش پدر بودن را برای دیمین ایفا می‌کند.

Scarecrow

Scarecrew

اسکارکرو از عنصر ترس استفاده می‌کند تا بتواند قربانی‌های خود را به زانو در بیاورد. آشوب‌گری که برای فراگیری ترس از مواد و ترکیبات شیمیایی استفاده می‌کند. وی نیز همانند پویزن آیوی به جامعه پیوست تا آشوب را وارد جامعه کند.

Supergirl

زمانی که کریپتون به خاکستار تبدیل شد، کارا زور-ال کودک بود و به خوبی شاهد ماجراهای رخ داده بود. در آن زمان وی به زمین فرستاده شد تا از کال ال، پسر عموی خود، محافظت کند. ولی زمانی که به زمین می‌رسد، در می‌یابد که دهه‌ها دیر رسیده است و حال سوپرمن زندانی شده است. حال کارل ال برای حفظ میراث خود و انجام ماموریتی که به وی داده شده بود، با دشمنان پسرعموی خود به مبارزه کردن می‌پردازد.

Superman

Superman

پس از سقوط رژیم، سوپرمن در یک زندان مخصوص به خود به صورت دائم زندانی شده است. حال با بوجود آمدن تهدید جدید، سوپرمن در می‌يابد که حضور وی‌ در میدان نبرد می‌تواند کمک حال آن‌ها باشد و از این‌رو این امکان وجود دارد که دشمنان دیروز، به متحدین امروز تبدیل شوند.

Swamp Thing

Swamp Thing

شخصیت Swamp Thing در واقع یک محافظ برای زندگی تمامی گیاهان است که این زندگی The Green نام دارد. حال به نظر می‌رسد انسان‌ها، خطرناک‌ترین تهدید برای The Green به حساب می‌آید و وی قصد دارد این تهدید را از بین ببرد.

Wonderwoman

زن شگفت انگیز را می‌توان یکی از متحدان اصلی سوپرمن دانست و پس از سقوط رژیم خود را مخفی کرد و منتظر اولین فرصت است تا به بتمن و متحدانش حمله کرده و سوپرمن را نجات دهد.

Zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *