خانه ورزش اخبار ورزش توخل: تمامی اتفاقات بازی برعلیه ما بود

توخل: تمامی اتفاقات بازی برعلیه ما بود

0

پس از حمله با نارنجک به اتوبوس حامل بازیکنان دورتموند و مجروح شدن مارک بارترا، تیم های دورتموند و موناکو روز چهارشنبه بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کردند. در این بازی موناکو موفق شد با استفاده از اشتباهات بازیکنان دورتموند در پایان ۳-۲ بازی را به نفع خود به پایان برساند.

توماس توخل در کنفرانس خبری پایان این بازی گفت:

وضعیت مضحک بود. ما فقط ۱۵ بازیکن را در اختیار داشتیم. ما زمان بیشتری برای هضم اتفاقات پیش آمده نیاز داشتیم ولی این زمان به ما داده نشد. ما باید با این واقعیت کنار بیاییم که بازی ها برنامه ریزی شده اند. این درباره رویاست، رویا بزرگ ما، تیم ما این حس و باور را نداشت که بتوانند در زمانی کوتاه وضعیت را تغییر دهند.

روز سه شنبه ما هواداران را برای آمدن به استادیوم تحریک می کردیم. دقایقی بعد از حمله تنها سوالی که مطرح می شد این بود که بازی برگزار می شود یا نه.

در نیمه دوم مقابل موناکو روحیه ای عالی داشتیم. من بازی نیمه دوم تیمم را بسیار دوست دارم. نیمه اول برای ما خوب پیش نرفت. در مجموع می توانیم بگوییم امروز دو گل به خودی داشتیم و یک پنالتی هم به حریف دادیم. این اتفاقات نمی تواند برای تیم ما خوب باشد. ما در این بازی نشان دادیم که شجاع هستم. این بازی فراموش نخواهد شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *