بازی The Last of Us: Part 2 حداقل برای چندین سال در دست توسعه قرار داد اما با توجه به گزارشات، هنوز در مراحل اولیه ساخت به سر می‌برد. Sony طی رویداد PSX 2016 از بازی رونمایی کرد و هنوز گیم‌پلی آن را به نمایش نگذاشته است. با این حال، توسعه بازی بدون هیچ‌گونه مشکلی ادامه دارد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Segmentnext، با توجه به صحبت‌های استودیوی Naughty dog، پس از اینکه مراحل ساخت Uncharted: The Lost Legacy به پایان برسد، تمام تیم برروی The Last of Us: Part 2 تمرکز خواهند کرد که یعنی فرایند کامل توسعه بازی آغاز می‌شود. جاش شِر از The Last of Us: Part 2 و احتمال ساخت Uncharted 5 می‌گوید:

هرگز نگویید هرگز! در حال حاضر ما برروی به پایان رساندن مراحل توسعه Uncharted: The Lost Legacy تمرکز می‌کنیم و بعد از اینکه کارمان با آن تمام شد، کل افراد به سوی The Last of Us: Part 2 خواهند رفت. چه کسی از آینده خبر دارد؟ ما عاشق Uncharted هستیم و طرفداران زیادی از این عنوان به دست آوردیم و مورد جالب در رابطه با نسل فعلی، این است که ما همیشه به یک جهان وسیع‌تر از بازی‌هایی که انجام داده‌اید اشاره کرده‌ایم و حالا به نوعی به دنبال دست‌یابی به آن هستیم. کسی چه می‌داند، شاید روزی دوباره به مرور این سال‌ها بپردازیم اما در حال حاضر فقط برروی به پایان رساندن مراحل توسعه The Lost Legacy و سپس رفتن به سمت The Last of Us تمرکز می‌کنیم.

شاید در Gamescom یا PSX 2017 شاهد رونمایی از گیم‌پلی The Last of Us: Part 2 باشیم. احتمال عرضه بازی در پاییز سال 2018 هم وجود دارد. شایان به ذکر است که بازی برروی کنسول‌های PS4 و PS4 Pro منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *