خانه ورزش اخبار ورزش توضیحات نایب رئیس بارسلونا پیرامون غیبت بازیکنان این تیم در مراسم فیفا

توضیحات نایب رئیس بارسلونا پیرامون غیبت بازیکنان این تیم در مراسم فیفا

0

مراسم بهترین بازیکن فیفا در حالی برگزار شد که بازیکنان بارسلونا در این مراسم غایب بودند و تنها کادر مدیریتی این تیم در این مراسم حاضر شدند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا روز چهارشنبه باید به مصاف اتلتیک بیلبائو برود تا شکست ۲-۱ در خانه حریف را جبران کنند، بنا بر توضیحات نایب رئیس بارسلونا،  بازیکنان این تیم به همین دلیل در مراسم انتخاب بهترین بازیکن فیفا غیاب بودند، جوردی میستره در خصوص علل غیبت بازیکنان بارسلونا در این مراسم توضیح داد:

شرایط فیزیکی بازیکنان برایمان مهم بود و نمی‌خواستیم بخاطر مسافرت، بازیکنان با خستگی بدنی مقابل بیلبائو به میدان بروند، این تصمیمی بود که اکثریت اعضا با آن موافق بودند. می‌خواهیم در دیدار مقابل بیلبائو نتیجه مناسبی بگیریم و برای جلوگیری از خستگی بازیکنان تصمیم گرفتیم آن‌ها در این مراسم حاضر نشوند.

او در ادامه اعلام کرد فیفا از این تصمیم ناراحت نیست چراکه بارسلونا با فیفا رابطه خوبی دارد و این تصمیم در دقایق آخر اتخاذ شد، او در این خصوص افزود:

با فیفا رابطه خوبی داریم و آن‌ها نیز شرایط ما را درک کردند. حتی یکی از اعضای فیفا نیز برای خوش‌آمد گویی به ما به فرودگاه آمده بود.

با اینکه بازیکنان بارسلونا در این مراسم غایب بودند، رئیس، نایب رئیس و مدیر فنی باشگاه بارسلونا به عنوان جانشینان آن‌ها در این مراسم حضور به هم رساندند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *