هنوز یک ماه دیگر تا مشخص شدن موفقیت جدیدترین کنسول نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ، مانده است، اما کاملاً واضح است که این شرکت دست به خلق تجربه‌ای جدید زده است. ترکیب کردن دو نوع کنسول دستی و خانگی در یک سیستم ترکیبی ایده‌ای جالب به نظر می‌رسد و نینتندو امیدوار است این  سیستم پلی بین این دو بازار باشد و آن‌ها را به یکدیگر متصل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

مجله‌ی تایم مصاحبه‌ای طولانی با دو شخص شینیا تاکاهاشی (Shinya Takahashi)، کارگردان، و یوشیاکی کویزومی (Yoshiaki Koizumi) تولیدکننده‌ی نینتندو سوییچ، در خصوص این کنسول خلاقانه داشته و در طی آن، این دو در خصوص ویژگی‌های مختلف این سیستم صحبت کرده‌اند.

در جریان این مصاحبه، آن‌ها در خصوص پتانسیل چرخه‌ی عمر طولانی نینتندو سوییچ بحث کرده‌اند و کویزومی اعلام کرده که امیدوار است که این سیستم به پای ثابت تجربه‌ی بازی کردن مصرف کنندگان تبدیل شود. وی در این خصوص بیان داشت:

ما امیدواریم که نینتندو سوییچ، به سیستمی ثابت در تجربه‌ی بازی کردن شما تبدیل شود. این در حالی است که پیش از این، شما چیزهای خاصی را در سیستم‌های خانگی و چیزهای خاص دیگری را در سیستم‌های دستی تجربه می‌کرده‌اید. امید ما این است که نینتندو سوییچ، سیستمی باشد که هر دوی این مدل سیستم‌ها را به یکدیگر متصل کند و به عنوان سیستمی ثابت شناخته گردد که همیشه از آن استفاده می‌کنید.

وی همچنین اظهار داشت که معتقد است آن‌ها می‌توانند با این کنسول این امکان را به بازیکنان بدهند که ضمن تجربه‌ی بازی‌های مورد علاقه‌ی خود در خانه، در حالی که در رفت و آمد نیز هستند آن‌ها را تجربه کنند. اگرچه راه طولانی برای پر کردن شکاف بین کنسول‌های خانگی و دستی در پیش است، اما این شرکت تمام تلاش خود را برای محقق کردن این ایده می‌کند.

من مطمئن هستم که سر شما بسیار شلوغ است و سر من نیز شلوغ است و احتمالاً زمان کافی برای بازی کردن به آن اندازه که دوست داریم، نداریم. اما من امید دارم که نینتندو سوییچ به سیستمی تبدیل شود که [با آن] به بازی کردن در خانه بپردازید و آن‌ها را نیز با خود به همراه داشته باشید؛ [همه‌ی] ما تلاش می‌کنیم که زمان بیشتری برای بازی کردن بازی‌هایی که از آن لذت می‌بریم، بدست آوریم که به موجب آن لذت ما نیز دوچندان می‌شود.

کنسول نینتندو سوییچ از روز جمعه ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس ۲۰۱۷ میلادی) با قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد؛ از این کنسول انتظار زیادی می‌رود و نینتندو امید دارد که شکست Wii U دیگر برایش تکرار نگردد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *