خانه بازی اخبار جمع بندی کنفرانس شرکت EA + دانلود تمامی تریلرهای پخش شده

جمع بندی کنفرانس شرکت EA + دانلود تمامی تریلرهای پخش شده

0

کنفرانس EA PLAY 2017 با همه انتظارتی که از آن می‌رفت، ساعاتی قبل به اتمام رسید. انتظار می‌رفت که عنوان Star Wars استدیو Visceral games و بازی جدید استدیو Bioware ستاره‌های این کنفرانس باشند. در ادامه  به همه نمایش‌ها و برنامه‌های EA در این کنفرانس اشاره می‌کنیم و قضاوت را می‌سپاریم به شما، اینکه آیا EA در این کنفرانس انتظارات را برآورده کرده است یا خیر.

دانلود خلاصه کنفرانس شرکت EA در 5 دقیقه

دانلود با کیفیت پایین – دانلود با کیفیت بالا

http://www.uupload.ir/files/0a0p_m18_ls_devin_marino_shakehands_wm.jpg

معرفی بازی Madden 18

کنفرانس EA PLAY 2017 با یک نمایش سینمایی از بازی  Madden 18 (که حال از موتور بازی‌سازی Frostbite استفاه می‌کند) آغاز شد. با توجه به این نمایش به نظر می‌رسد که به این بازی نیز به تبعیت از FIFA یک کمپین داستانی اضافه شده باشد.

در ادامه اندرو ویلسون مدیرعامل شرکت EA بر روی استیج می‌آید و در مورد هدف برپایی رویداد EA PLAY می‌گوید: “ما می‌خواهیم تعداد بیشتری از شما بتوانید این لحظات را تجربه کنند.” در ادامه وی اشاره می‌کند که 8 رونمایی بزرگ برای این کنفرانس در نظر گرفته شده است و در پایان نیز قرار است نمایشی 30 دقیقه‌ای از عنوان Star Wars Battlefront 2 نشان داده شود.

http://gematsu.com/gallery/cache/battlefield-1/june-10-2017/Battlefield-1_2017_06-10-17_002.jpg_600.jpg

نمایشی از بسته الحاقی بازی Battlefield 1

Battlefield 1 نمایش داده می‌شود. ویلسون: “انقلابی برای این فرنچایز بزرگ در راه است.” اعلام می‌شود که قرار است 8 نقشه در تابستان به این عنوان اضافه شود. بسته‌الحاقی “In the Name of the Tsar” برای Battlefield 1 معرفی می‌شود. این افزونه برای عرضه در ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده و افزونه‌ای دیگر به نام ” Turning Tides” نیز قرار است دسامبر عرضه شود. بسته‌الحاقی ” In the Name of the Tsar” ارتش زن‌ها، شخصی‌سازی‌های جدید، سلاح‌ها و امکانات بسیاری را به بازی اضافه خواهد کرد.

برگزاری مسابقات قهرمانی FIFA

در ادامه به بازی‌های الکترونیکی پرداخته و اعلام می‌شود که بازی‌های قهرمانی FIFA قرار است پاییز برگزار شود. EA تمرکز خود بر روی بازی‌های الکترونیکی را ادامه خواهد داد و عنوان Madden نیز در پاییز به این عناوین اضافه خواهد کرد.

نمایشی از بازی FIFA 18

سپس FIFA 18 نمایش داده می‌شود. در تریلر جدید این بازی کریس رونالدو نشان داده شده و در حالی که رونالدو در حال ضبط موشن کپچر حرکات خود دیده می‌شود، اعلام می‌شود که در ضبط حرکات بازیکنان از تکنولوژی موشن کپچر استفاده شده. بخش داستان FIFA 18 به نام FIFA 18 The Journey Hunter نشان داده می‌شود. بازیکنان در این بخش در نقش الکس هانتر، یک فوتبالیست آماتور که برای ستاره شدن تلاش می‌کند، بازی خواهند کرد.

http://up.vbiran.ir/uploads/6784149712971914172_1497123139464385.jpg

اولین نمایش از گیم‌پلی Need for Speed Payback

نوبت به Need for Speed Payback می‌رسد. یک تریلر گیم‌پلی بسیار هیجان‌انگیز از این بازی مورد انتظار نشان داده می‌شود. در حین گیم‌پلی صحنه‌های سینمایی مانند عنوان Need for Speed: The Run نشان داده شد. سپس در این تریلر بازیکن به سبک سری فیلم‌های Fast & The Furious سعی در متوقف کردن یک کامیون حامل یک ماشین را دارد. در حالی که نزدیک این کامیون می‌شود، شخصیتی زن از ماشین بر روی سقف کامیون پریده و موفق به دزدیدن ماشین مورد اشاره می‌شود. بالافاصله پس از این اتفاق، کنترل بازی بر روی شخصیت زن سویچ می‌شود. در قسمتی دیگر از نمایش این بازی، ماشین‌های قدیمی نشان داده شده و اعلام می‌شود که بازیکنان می‌توانند این اتومبیل‌ها را با شخصی‌سازی به ابرماشین‌هایی قدرتمند تبدیل کنند.  به طور کلی تریلر جذاب و نفسگیر بود.

http://gematsu.com/wp-content/uploads/2017/06/A-Way-Out-Ann-Hazelight-EA.jpg

معرفی بازی A Way Out

پس از پایان نمایش در مورد EA Originals توضیح داده می‌شود. EA Originals سال گذشته معرفی شد و با بازی ساز‌های مستقل همکاری می‌کند. این بخش اینبار از استدیو Hazelight Studios، که توسط اعضای سازنده Brothers: A Tale of Two Sons تشکیل شده، و بازی بلندپروازانه و بسیار هیجان‌انگیز آنها به نام A Way Out حمایت می‌کند. نمایش A Way Out نقطه عطف کنفرانس EA PLAY 2017 است. یک بازی همکاری محور که بر اساس تجربه دونفره ساخته شده و بازیکنان می‌توانند در هر شرایطی با همکاری هم این بازی را تجربه کنند. گیم‌پلی این بازی بسیار متنوع است، شما با فرار از زندان، شهر، جنگل‌ها و محیط‌های مختلف را جست‌وجو خواهید کرد. این بازی اوایل 2018 بر روی سه پلتفرم PlayStation 4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

http://up.vbiran.ir/uploads/3794214971300585465_1497123620771505.jpg

معرفی پروژه جدید BioWare یعنی بازی Anthem

در ادامه عنوان جدید و مورد انتظار استدیو خوش نام Bioware معرفی می‌شود. بازی جدید این استدیو یک اکشن علمی تخیلی تاریک به نام Anthem  است که در آینده روایت می‌شود.

متاسفانه تریلر این بازی به صورت سینمایی و بسیار کوتاه بود و جزئیات از آن در دسترس نیست. تنها اعلام شد که گیم‌پلی این عنوان قرار است فردا در جریان کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت نمایش داده شود؛ البته بازی انحصاری نخواهد بود.

http://up.vbiran.ir/uploads/8924149713012724685_1497123841140095.jpg

معرفی بازی NBA Live 18

NBA Live 18 نمایش بعدی این کنفرانس است. به لطف قابلیتی به نام “One” در NBA Live شما می‌توانید در لیگ‌ها و خیابان‌ها بازی کنید.

رایگان بودن Origin Access و EA Access

در این لحظه ویلسون با اعلام اتمام این کنفرانس 45 دقیقه‌ای، تایید می‌کند که Origin Access و EA Access به مدت یک هفته کاملا رایگان خواهند بود و در این مدت علاقه‌مندان می‌توانند دموها و نسخه رایگان بازی‌های موجود این سرویس‌ها را تجربه نمایند.

http://up.vbiran.ir/uploads/31039149713022243967_1497124889563357.jpg

Star Wars Battlefront II، حسن ختام کنفرانس

همانگونه که در ابتدا گفته شد در پایان 30 دقیقه گیم‌پلی Star Wars Battlefront II نمایش داده می‌شود. وقایع بتل فرانت 2 بین داستان دو فیلم Return of the Jedi و The Force Awakens اتفاق خواهد افتاد و در واقع داستان این دو فیلم را به هم متصل خواهد کرد. Battlefront II سه برابر محتوای بیشتر نسبت به نسخه ابتدایی خواهد داشت.  در این قسمت قهرمان‌های جدید، نقشه‌ها، سلاح بیشتری در دسترس خواهد بود. امکان جدیدی به نام اضافه شده به نام “سیستم کلاس” که توانایی‌های جدیدی خواهد داشت. سازنده‌ها و تجربه کنندگان نسخه بتا این امکان را یک راه بسیار متفاوت برای تجربه بازی توصیف می‌کنند.

آقای “من وبستر” (Matt Webster) تهیه‌کننده اجرایی Star Wars: Battlefront II در این مورد گفت: “در Battlefront II ما کاملا به سخنان طرفداران گوش داده‌ایم و شما این را در بازی اصلی نیز خواهید دید؛ Battlefront II دارای محتوای بسیار بیشتری نسبت به نسخه سال 2015 خواهد بود؛ یک بخش داستانی وتک‌نفره جدید و درست و حسابی، بخش چنده‌نفرهه حماسی، نبرد‌های جنگویان ستاره‌ای و PvE تک‌نفره یا چندنفره برروی کنسول که سبب تشکیل عنوانی بزرگ از تمام دوره‌های سری فیلم‌های Star Wars می‌شوند. “

در آخر کنفرانس با پخش نمایش‌هایی از بخش داستانی و مولتی‌پلیر Star Wars Battlefront II به پایان رسید.

دانلود تمامی نمایش‌های پخش شده در کنفرانس شرکت EA

تریلر معرفی بازی Madden 18

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر بسته الحاقی بازی Battlefield 1 تحت عنوان In the Name of the Tsar


دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نخستین نمایش از گیم‌پلی Need for Speed Payback

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی A Way Out


دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

اولین نمایش از گیم‌پلی بازی FIFA 18


دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

استیج شو رسمی بازی Star Wars Battlefront 2

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

تیزر معرفی بازی Anthem

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی NBA Live 18

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نمایشی از گیم‌پلی Star Wars Battlefront 2

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

در نهایت نظر شما در مورد کنفرانس EA Play چیست؟ از برنامه‌های ارائه شده توسط شرکت EA راضی هستید؟ بهترین نقطه کنفرانس از نظر شما مربوط به کدام بازی بود؟

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *