در مجموع ۵ مدل گروه خودروسازی ب‌ام‌و جوایز طراحی iF سال ۲۰۱۷ را دریافت کردند. این خودروها شامل مینی ویژن NEXT 100، رولزرویس ویژن NEXT 100، ب‌ام‌و Motorrad ویژن NEXT 100.و همچنین ب‌ام‌و X2 مفهومی می‌باشند. این خودروها در بخش کانسپت های حرفه‌ای به خاطر طراحی خلاقانه و تکنولوژی‌های آینده‌نگرانه واجد شرایط دریافت این جایزه تشخیص داده شده‌اند.


در کلاس محصولات و اتومبیل‌ها، جایزه‌ی طلایی iF 2017 به سدان ب‌ام‌و سری ۵ تعلق گرفته است. با دریافت این جوایز بار دیگر هیئت‌داوران بر طراحی برجسته و عملکرد خوب این شرکت صحه گذاشته‌اند.

این جوایز برای محصولات یاد شده در قسمت‌های حمل‌ونقل، سبک زندگی، برهم‌کنش کاربر و اسپورت اعطا شده‌اند. هیئت‌داوران کفش‌های X-CAT پوما و برس های حرفه‌ای Revlon را نیز از محصولات برجسته دانسته‌اند. علاوه بر این، ویلچر مسابقه‌ای ب‌ام‌و که به عنوان ویلچری رقابتی برای پارالمپیک طراحی شده به همراه کلاه ایمنی مفهومی ویژن راید این کمپانی و کانسپت کلاه موتورسیکلت مجهز به هدآپ دیسپلی نیز جوایزی را دریافت کرده‌اند.

جوایز طراحی iF به عنوان یکی از قابل‌توجه‌ترین جوایز طراحی محسوب شده و رویدادی معتبر به شمار می‌رود. علاوه بر جذابیت ظاهری و شکل محصول، شاخصه‌های مهم دیگری چون میزان نوآوری، ارگونومی، کاربردی بودن و جنبه‌های زیست‌محیطی نیز در انتخاب محصول برتر دخیل هستند.

هیئت‌داوران که متشکل از ۵۸ متخصص طراحی بین‌المللی هستند تصمیم گرفتند تا جایزه‌ی طراحی طلایی سال ۲۰۱۷ را به خاطر مفهوم خلاق و دینامیک و طراحی ظریف به سری ۵ اهدا کنند.

arvandplak

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *