عنوان Nioh نمی‌خواهد تنها یک بازی داستان محور باشد و در نظر دارد تا با ارائه یک حالت جدید پس از عرضه، توانایی رقابت بازیکنان با یکدیگر را نیز فراهم کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، بی‌شک اگر شما نمایشی از بازی NioH را تماشا کرده باشید، بی‌گمان به یاد سری Souls می‌افتید. یکی از عناصر اصلی و پرطرفدار سری سولز، امکان رقابت آنلاین به شکل PVP بین بازیکنان بوده که این قابلیت تاکنون در عنوان NioH مشاهده نشده است.

با وجود اینکه Nioh تعدادی عناصر آنلاین را درون خود دارد اما در آن خبری از حالت PVP نیست. اما خوشبختانه سازندگان بازی در نظر دارند این حالت را نیز به بازی اضافه کنند. استودیو Team Ninja، اعلام کرده است که با یک آپدیت رایگان، در آینده حالت PVP که رقابت بین بازیکنان را میسر می‌کند، به بازی افزوده خواهد شد.

با این قابلیت شما می‌توانید با احضار کردن یکی از بازیکنان به جهان خود و یا رفتن به جهان سایر بازیکنان، با آن‌ها رقابت کنید و طعم مبارزه را اینبار در قالبی فراتر از هوش مصنوعی تجربه کنید.

عنوان NioH در تاریخ 21 بهمن‌ماه سال جاری بصورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد. در نهایت دیدگاه شما در مورد این عنوان چیست؟

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *