خانه ورزش اخبار ورزش حمله با 4 مهره اضافه؛ تعویق بازی به نفع استقلال؟

حمله با 4 مهره اضافه؛ تعویق بازی به نفع استقلال؟

0

حمله با 4 مهره اضافه؛ تعویق بازی به نفع استقلال؟

برگزار نشدن بازی امروز استقلال و ایرانجوان، فاصله بازی آن‌ها با بازی لیگ برتری‌شان را کوتاه کرد. استقلال یکشنبه، باید روبروی صنعت نفت قرار بگیرد و تعویق بازی با ایرانجوان، فرصت استراحت آن‌ها را کمتر می‌کند. استقلال حالا، فقط با ۴ روز استراحت روبروی صنعت نفت قرار می‌گیرد.

تعویق بازی استقلال، در لیگ برتر آن‌ها را به دردسر می‌اندازد اما در جام حذفی به نفع‌شان خواهد بود. فردا پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر باز می‌شود و استقلال می‌تواند قرارداد بهنام برزای و محسن کریمی، دو بازیکنی که نیم اول فصل در اختیار نداشت را ثبت کند. جابر انصاری و فرشید اسماعیلی هم دو بازیکنی بودند که حضورشان در این مسابقه بخاطر مصدومیت مبهم بود اما تا چهارشنبه، شانس بالایی برای حضور در میدان دارند.

استقلال این فصل، شانس زیادی برای قهرمانی لیگ برتر ندارد اما فاصله‌شان با قهرمانی جام حذفی، فقط سه مسابقه است. سه مسابقه‌ای که برای آن‌ها، به معنی یک جام و سهمیه آسیایی خواهد بود. پس شاید آن‌ها خیلی هم از تعویق این مسابقه ناراحت نباشند و بتوانند با دو بازیکن جدید و دو مصدوم تازه برگشته، آماده بازی با ایرانجوان و صعود به نیمه نهایی شوند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *