به تازگی “مگان فرخ‌منش” (Megan Farokhmanesh) که در گذشته به عنوان گزارشگر در سایت Polygon فعالیت می‌کرده و هم‌اکنون برای The Verge می‌نویسد، گفته که یکی از کارمندان “ناتی داگ” برخوردی نامناسب و زشت با وی داشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech “فرخ‌منش” چند روز پیش در توییتر پستی راجع به شایعات پیرامون آزار جنسی یکی از کارکنان سابق استودیو “ناتی داگ” ارسال کرده بود. براساس گفته‌های “فرخ‌منش” بعد از اینکه وی خود را یک خبرنگار معرفی کرده، از وی پرسیده شده بود که آیا وی همانند سریال سیاسی شبکه Netflix یعنی House of Cards برای دریافت اطلاعات رابطه‌ای خاص با منابع‌اش دارد یا نه!

وی در توییتی گفت: “حقیقت این است که زمانی یکی از توسعه‌دهندگان “ناتی داگ” از من پرسید که آیا همانند سریال House of Cards با منابع خبری‌ام دارای رابطه هستم یا نه! این اتفاق بعد از اینکه خود را به عنوان خبرنگار معرفی کردم رخ داد.”

هنوز مشخص نیست که این توسعه‌دهنده که بوده ولی بدون شک این رفتاری نامناسب و ناراحت‌کننده بوده است.

همان‌طور که می‌دانید اوایل این هفته نیز آقای “دیوید بالارد”(David Ballard) که یکی از کارکنان و هنرمندان سابق استودیو “ناتی داگ” بوده، در توییتر ادعا کرد:  “در سال 2015 در “ناتی داگ” مورد آزار جنسی قرار گرفتم و بعد از آن محیط کاری برایم بسیار مسموم شد. در فوریه 2016 نیز دچار یک شکستگی و مشکل ذهنی در کار شدم و پای منابع انسانی Sony PlayStation نیز به ماجرا باز شد. وقتی من به آن‌ها درباره اینکه مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام گفتم، آن‌ها روز بعد من را اخراج کردند. آن‌ها اشاره کردند که شرکت در حال حرکت به سوی جهت و هدفی متفاوت و جدید است و دیگر به مهارت و کار من نیازی ندارند.”

بعد از صحبت‌های “بالارد” استودیو “ناتی داگ” و شرکت Sony در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که هیچ‌گونه مدرک و شاهدی راجع به آزار و اذیت جنسی وجود ندارد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *