سری F1 جر یکی از بهترین شبیه‌ساز‌های سبک ریسینگ است که توسط شرکت پرآوازه کدمستر ساخته و منتشر شده است. آخرین نسخه این مجموعه بازی یعنی F1 2017 مانند نسخه‌های اخیر از قفل دنوو‌ استفاده می‌کرد که توسط گروه CPY کرک شد. با ما در دانلود کرک F1 2017 و آموزش اجرای بازی همراه باشید.

کمپانی کدمستر همیشه سعی داشته تا این سری را در بهترین حالت ممکن قرار دهد و می‌توان گفت تا این‌جای کار خوب عمل کرده و در هر نسخه بهبودهایی کم یا زیاد در بازی خود اعمال کرده است. سری بازی‌های F1 بازیکن را در نقش یک راننده فرمول یک قرار می‌دهد و شما مانند راننده‌های واقعی با گاز و دنده و تمامی شرایط دست و پنجه نرم می‌کنید.

بردن مسابقات جهانی 2017، شسکتن رکورد‌ سریع‌ترین ماشین‌های فرمول یک، و مسابقه دادن با بهترین و منحصر به‌فرد‌ترین ماشین‌های فرمول یک در بخش Career و چندین بخش سرگرم کننده چه در قسمت آفلاین و چه در قسمت آنلاین همگی در انتظار بازیکنان این بازی‌ هست. طبق گفته کمپانی کدمستر F1 2017 یکی از کامل‌ترین نسخه‌های منتشر شده است.

بخش Career در نسخه‌های گذشته دارای مشکلاتی بود ولی اکنون این قسمت دست‌خوش تغییراتی گستره شده و شامل دو بخش Career و Career Pro است. بخش Career Pro برای آن دسته از افرادی طراحی شده که می‌خواهد خود را مورد آزمایش قرار دهند و از خود یک راننده فرمول یک واقعی بسازند. همچنین در این نسخه ما شاهد بازگشت ماشین‌های محبوب که بازیکن‌ها خواستار آن بودند هستیم.

جهت اجرای هرچه بهتر بازی لیست نرم‌افزارهای مورد نیاز در پایین آورده شده است و به شما پیشنهاد می‌شود آخرین نسخه از آن‌ها را دریافت و نصب نمایید. همچنین پیش از دانلود بازی سیستم مورد نیاز آن را با سیستم خودتان تطبیق دهید و آخرین نسخه از کرک F1 2017 را دریافت نمایید.

1.  DirectX
2. Microsoft Visual C++
3. Microsoft .NET Framework
4. XNA Framework Redistributable
5. Microsoft Core XML Services (MSXML)
6. OpenAL
7. NVIDIA GeForce Driver
8. NVIDIA PhysX
9. NVIDIA GeForce Experience
10. AMD Crimson Driver
11. VIA High Definition Audio
12. Realtek High Definition Audio
13. RuntimePack

حداقل سیستم موردنیاز:

سیستم عامل: نسخه 64 بیتی Windows 8 ،Windows 7 یا Windows 10
سی‌پی‌یو: Intel Core i3 530 یا AMD FX 4100
رم: 8 گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GTX 460 یا AMD HD 5870
دایرکت ایکس: Version 11
فضای خالی: 40 گیگابایت

دانلود کرک F1 2017 به صورت جداگانه

F1 2017-CPY Crack Only

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *