خانه ورزش اخبار ورزش دیبالا بر سر دو راهی تمدید قرارداد یا جدایی از یوونتوس

دیبالا بر سر دو راهی تمدید قرارداد یا جدایی از یوونتوس

0

تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب پائولو دیبالا هستند و این سؤال در ذهن مهاجم جوان آرژانتینی ایجاد می شود که قرارداد خود را تمدید کند یا جدا شود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، باشگاه یوونتوس قصد دارد قرارداد او را تمدید کند و قرار ملاقاتی با مدیر برنامه های وی برای هفته آینده تنظیم کرده است. از این جلسه نتیجه نهایی در مورد آینده او بیرون می آید و رئال مادرید هم باید به این تصمیم احترام بگذارد.

طبق گزارش روز جمعه MARCA، دیبالا نسبت به انتقال به سانتیاگو برنابئو علاقه مند است و رئال مادرید هم مایل است تا او را به خدمت بگیرد، اما تا قبل از اینکه جلسه میان پیرپائولو تریولزی و مدیر اجرایی یوونتوس، جوزپه ماروتا برگزار نشده، هیچ حرکتی نمی توان کرد. این مهاجم بین انتخاب ماندن برای یک فصل دیگر یا جدایی در پایان فصل مردد است.

این قضیه مشابه انتقال پل پوگبا است که قرارداد خود را در اکتبر سال ۲۰۱۴ تمدید کرد و می دانست که یک و نیم سال بعد از یوونتوس جدا خواهد شد. بازیکنان در یووه احساس راحتی می کنند و نسبت به آن قدردان هستند و رفتار خوبی از سوی باشگاه با آنها می شود اما زمانی فرا می رسد که این تیم را برای رسیدن به دستاورد های بزرگتر ترک می کنند و اهمیتی ندارد که آنها به مدت ۵ سال گذشته در ایتالیا سلطه داشته باشند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *