خانه بازی اخبار دیوید آنفوسی: شایعات پیرامون ساخت بازی Thief 5 را باور نکنید

دیوید آنفوسی: شایعات پیرامون ساخت بازی Thief 5 را باور نکنید

0

هفته گذشته شایعاتی در مورد در حال توسعه بودن نسخه بعدی مجموعه بازی Thife در فضای مجازی پخش شد و ساعاتی قبل مدیر استودیو Eidos Montreal، «دیوید آنفوسی»  David Anfossi اعلام کرد شایعات پیرامون ساخت بازی Thief 5 را باور نکنید.

در سال 2014 بازی Thief که در واقع چهارمین نسخه از این سری و ریبوتی برای آن محسوب می‌شد، منتشر شد. برخلاف انتظارات و تبلیغات بسیار زیادی که برای این عنوان صورت گرفت Thief به یکی از ناامید کننده‌ترین بازی‌های ماه‌های ابتدایی نسل هشتم تبدیل شد! با اینکه بسیاری، گیم‌پلی مخفی‌کاری، طراحی مراحل، گرافیک و ارزش تکرار بالای آن را تحسین کردند اما داستان ضعیف، طراحی بد نقشه و ایرادات فنی و تکنیکی باعث شد تا این بازی نتواند به یک اثر کاملا راضی کننده تبدیل شود.

استودیوی «استِرِیِت آپ فیملز» (Straight Up Films) که بر روی فیلم Thief کار می‌کند اعلام کرده بود اسکوئر انیکس در حال ساخت Thief 5 است تا همراه با نسخه سینمایی عرضه شود. به هر حال آقای آنفوسی به این شایعات پایان داد اما با تمام این تفاسیر به علت محبوبیت این مجموعه بازی و در حال ساخت بودن فیلم سینمایی مرتبط با آن، می‌توان امیدوار بود که اسکوئر انیکس تا پایان نسل فعلی Thief 5 (نسخه پنجم این سری) را بسازد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *