براساس شایعات جدید، به نظر می‌رسد که عنوان Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در آینده برای Xbox One نیز منتشر خواهد شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، بتازگی فروشگاه آنلاین SuperGamer نسخه Xbox One این بازی را برای فروش قرار داده است و این موضوع شایعات فراوانی را ایجاد کرده است.

براساس این صفحه‌ی فروش، بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در تاریخ 17 آذرماه سال 96 روانه Xbox One خواهد شد. شرکت Activision هنوز واکنشی در این رابطه نداشته است.

این اولین بار نیست که شایعاتی مربوط به انحصاری نبودن Crash Bandicoot N.Sane Trilogy منتشر می‌شود، پیش از این نیز در دفعات مختلف اخباری مبنی بر عرضه این بازی بر روی سایر پلتفرم‌ها منتشر شده بود. مثلا چند ماه قبل شعبه ایرلند PlayStation با ارسال توئیتی اعلام کرده بود که Crash Bandicoot “اول” بر روی PS4 منتشر می‌شود و این نشان می‌داد که بازی در انحصار زمانی PS4 قرار دارد اما چند ساعت بعد این توئیت حذف شد.

اما دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ از نظر شما در آینده شاهد عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بر روی سایر پلتفرم‌ها نظیر PC و Xbox One خواهیم بود؟

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *