ال جی تصمیم گرفته است قبل از رونمایی ال جی G6 پرچمدار جنجالی این کمپانی در تاریخ 26 فوریه، جزئیات بیشتری را در مورد آن منتشر کند.

همانطور که هفته گذشته در توئیتر اوان بلاس آمده بود، G6 دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی + QHD با یک نسبت غیر معمول صفحه نمایش به بدنه 18:99 خواهد بود که کاملا قسمت جلوی گوشی را خواهد پوشاند.

رابط کاربری UX 6.0 و دوربین مربع ویژگی‌های کاملا متفاوت ال جی G6

ال جی G6

ال جی G6 دارای حالت دوربین مربع (Square Camera) خواهد بود که امکان عکس گرفتن از یک سمت و دیدن آنها از سمت دیگر  را فراهم می‌کند!

حالت Food Mode نیز در دوربین ال جی G6 نیز به صورت خودکار با کیفیت و اشباع بالای رنگ برای عکاسی بهتر از غذاها اضافه شده است.

ال جی اطلاعاتی نیز در مورد مزایای کار کردن با یک صفحه نمایش با این خصوصیات غیر معمول ارائه کرد.

اگرچه رابط کاربری، یادآور حالت مولتی ویندو اندروید 7 است که در ال جی V20 هم قابل اجرا است؛ اما باید گفت رابط کاربری جدید کاملا متفاوت خواهد بود.

امکان نمایش تصاویر ساید بای ساید در حالت Square Camera

ال جی G6

با استفاده از این صفحه نمایش امکان باز کردن پنجره دریافت تماس در کنار اپلیکیشن تقویم یا همزمان باز کردن گالری عکس و اپلیکیشن پیام رسان وجود خواهد داشت.

به گفته ال جی: می‌توان عکس‌های مربعی متعدد را به یکدیگر متصل و آنها را به یک والپیپر کلاژ برای پس زمینه بر روی لاک اسکرین تبدیل کرد. در حالی که در حال وبگردی هستید در سمت دیگر صفحه نمایش یادداشت بنویسید.

در داخل اپلیکیشن تقویم با چرخاندن ال G6 به حالت افقی، تقویم در پنجره سمت چپ به نمایش درخواهد آمد و جزئیات در سمت راست ظاهر می‌شود. با این شیوه می‌توان ترکیب‌های متعددی ایجاد کرد.

ال-جی-g6

ال جی در مورد تاریخ فروش G6 با رابط کاربری UX 6.0 اطلاعاتی ارائه نداده است اما به گفته اوان بلاس در تاریخ 9 مارس فروش G6 آغاز خواهد شد.

G6 برخلاف گوشی‌های قبلی ال جی ضدآب خواهد بود این یعنی خبری از باتری قابل تعویض نخواهد بود چرا که با وجود یک باتری قابل تعویض، امکان ضد آب کردن گوشی وجود نخواهد داشت.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *