خانه ورزش اخبار ورزش راموس: احترامی برای آنها که به مادرم توهین کردند، قائل نیستم؛ به هدف خود دست یافتیم

راموس: احترامی برای آنها که به مادرم توهین کردند، قائل نیستم؛ به هدف خود دست یافتیم

0

سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید در دیدار مقابل سویا در ورزشگاه سانچز پیسخوان گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و از صعود به مرحله بعد خوشحال بود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، راموس با ضربه چیپ [پاننکا] دروازه سویا را باز کرد و بعد از آن با توهین های زشت برخی از هواداران این تیم مواجه شد. وی در پایان بازی در این مورد گفت:

من سال هاست برای بازی به این ورزشگاه می آیم و هرگز استقبالی که انتظار داشتم را دریافت نکرده ام. دوست داشتم که آنها به نحو دیگری از من استقبال می کردند، اما می دانم که هیچوقت اینطور نخواهد بود. آنها از بازیکنانی مثل دنی آلوز و ایوان راکیتیچ مثل خدا استقبال می کنند، اما باید به آن احترام گذاشت. من از آنها درخواست بخشش کردم و خوشحالی من به معنی بی احترامی یا توهین به کسی نبود. احترامی برای آن عده از تماشاگران که از دقیقه نخست به من و مادرم توهین کردند، قائل نیستم. اما با اینحال، اینجا همیشه خانه ام خواهد بود و مهم نیست که چند نفر این را درک نمی کنند. آنها برای من سوت زدند و به مادرم توهین کردند. من سبک بازی خود را تغییر نخواهم داد چون تیمم نیاز دارد و من کاپیتان رئال مادرید هستم. من هم طرفدار سویا و هم طرفدار رئال مادرید هستم.

جدال بعدی در لالیگا:

می دانیم که بازی سخت دیگری مقابل سویا خواهیم داشت، تیمی که در موقعیت فوق العاده ای است اما هر کاری بتوانیم خواهیم کرد تا هر سه امتیاز را کسب کنیم.

خوشحالیم چون به هدف خود دست یافتیم و مقابل تیمی که همیشه کار را برای شما سخت می کند، موفق به صعود شدیم. در برخی زمینه ها می توانیم بهتر شویم اما شکست نخوردیم و روند شکست ناپذیری خود را ادامه می دهیم. با حضور در رئال مادرید، شما مجبور به مبارزه تا آخرین لحظه هستید و علیرغم این حقیقت که صعود کرده بودیم، تیم خوب واکنش نشان داد و تساوی را کسب کرد. خوشحالیم که صعود کرده ایم و حالا فقط باید منتظر قرعه کشی باشیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *