خانه ورزش اخبار ورزش راموس: برای قهرمانی در لالیگا تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت؛ کارت قرمز سخت گیرانه بود

راموس: برای قهرمانی در لالیگا تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت؛ کارت قرمز سخت گیرانه بود

0

رئال مادرید با این شکست خانگی در هفته ۳۳ لالیگا، با یک بازی کمتر و امتیاز برابر با بارسلونا در رده دوم قرار گرفت. راموس در پایان بازی گفت:

مایه تأسف است. رئال مادرید برای کسب نتیجه ای متفاوت کار های زیادی انجام داد. با این شکست ضربه خوردیم. کسب پیروزی می توانست قدم بزرگی در مسیر درست باشد و می خواستیم دلیلی برای جشن و خوشحالی به هواداران بدهیم، آنها از دقیقه نخست تا آخر ما را حمایت کردند. سرنوشت ما در دستان خودمان است و هر آنچه در توان داریم به کار خواهیم گرفت تا قهرمان لالیگا شویم. روند خوبی داشته ایم و هنوز همه چیز به خودمان بستگی دارد.

با در نظر گرفتن وضعیت تیم قبل از این مسابقه، نتیجه آزار دهنده است اما زمانی برای توقف در این لحظه وجود ندارد. باید ادامه دهیم و توجه خود را به بازی بعدی معطوف کنیم. درست مثل بازی مقابل اتلتیکو مادرید، امروز کار سختی انجام دادیم و با ۱۰ نفر بازی را به تساوی کشاندیم، اما جزئیات کوچک باعث لغزش بازی از دست مان شد. باید همچنان درس بگیریم.

کارت قرمز:

لحظه اخراج کلیدی بود چون آنها در آخرین لحظه گل زدند. هرکس حق دارد که عقاید خود را بیان کند و من به آن احترام می گذارم، اما به نظر من کارت قرمز بیش از حد سخت گیرانه بود. من با او برخورد کردم اما برای آسیب رساندن به بازیکن نرفته بودم. در مورد داوران صحبت نمی کنم چون ممکن است مثل همه ما اشتباه کنند و هرگز در این مورد بحث نخواهم کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *