خانه ورزش اخبار ورزش راموس: صحبت های پیکه فقط برای فروش بیشتر روزنامه ها خوب است؛ بارسلونا بهانه بیشتری برای سکوت دارد

راموس: صحبت های پیکه فقط برای فروش بیشتر روزنامه ها خوب است؛ بارسلونا بهانه بیشتری برای سکوت دارد

0

به دنبال پیروزی ۲-۰ تیم ملی اسپانیا مقابل فرانسه، جرارد پیکه بار دیگر به انتقاد از رئال مادرید پرداخت و به این تیم نیش و کنایه زد و ارزش های این باشگاه را زیر سوال برد. حال به نقل ازMarca، راموس اینگونه به صحبت های او واکنش نشان داده است:

این بخشی از شخصیت اوست و نمی توانیم در ۳۰ سالگی او را تغییر دهیم. چیزی که پیکه می گوید، ارزش ها، افتخارات، عناوین و نشان باشگاه ما را تغییر نخواهد داد. صحبت های او تنها تیتر ها را تحریک خواهد کرد و باعث افزایش فروش روزنامه ها خواهد شد، اما ما با این چیز ها زندگی می کنیم. همه جا و در تمام جایگاه ها، پشت پرده هایی وجود داشته و دارد اما به طور کلی، اگر چیزی باشد، آنها [بارسلونا] نسبت به ما بهانه بیشتری برای سکوت دارند.

راموس در مورد قسمت دیگر صحبت های پیکه که گفته بود تکنولوژی به خاطر پیراهن سفید اسپانیا به آنها کمک کرده، نیز گفت:

کل رختکن به این صحبت خندیدند. پیراهن سفید به او بیشتر می آید و نمی داند چطور به این مسئله واکنش نشان دهد. رابطه ما فوق العاده است و تیم بالاتر از هر چیزی قرار دارد و در اولویت است.

وی راجع به انجام ۱۴۲ بازی ملی برای اسپانیا هم گفت:

باید ببینیم آیا می توانم به رکورد ایکر برسم یا نه. تا وقتی که بتوانم رؤیا پردازی کنم، تلاش خواهم کرد تا به بهترین نحو ممکن کمک کنم.

در نهایت راموس، راجع به امباپه، استعداد و پدیده ۱۸ ساله فرانسوی نیز گفت:

در حال حاضر، رئال مادرید بازیکنان با استعدادی دارد و بدیهی است که در های باشگاه همچنان به روی بازیکنان بزرگ باز خواهد بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *