خانه ورزش اخبار ورزش راموس: هفته گذشته من را می کشتند، و حالا ادعای قهرمانی نمی کنم

راموس: هفته گذشته من را می کشتند، و حالا ادعای قهرمانی نمی کنم

0

رئال مادرید سه شنبه شب موفق شد در ورزشگاه سن پائولو با نتیجه ۳-۱ از سد ناپولی عبور کرده و در مجموع با نتیجه ۶-۲ راهی دور بعد شود. راموس، کاپیتان مادریدی ها که صدمین بازی اروپایی خود را انجام می داد، در پایان بازی گفت:

خوشحالم چون به هدف خود که راهیابی به دور بعد بود، رسیدیم. این همچنین صدمین بازی اروپایی من به همراه رئال مادرید بود و برای جشن گرفتن آن، چه راهی بهتر از به ثمر رساندن چند گل برای صعود تیم. بازی پرمخاطره ای بود، و کمی در نیمه اول به مشکل خوردیم، و این چیزی است که باید به آن فکر کنیم. هنگام در اختیار داشتن توپ بیش از حد شتابزده بودیم، خط دفاعی بسیار عقب کشیده بود، آنها در نیمه زمین ما توپگیری می کردند و موقعیت پشت موقعیت ایجاد می کردند. از اینکه صعود کردیم راضی هستیم، اما باید به اشتباهات خود فکر کنیم و حالا توجه خود را به لالیگا معطوف کنیم.

عملکرد انعطاف پذیر:

هفته گذشته آنها من را می کشتند، یک ماه پیش فوق العاده بودم، و تنها به خاطر اینکه امشب دو گل زده ام، به این معنی نیست که دوباره قهرمان خواهم شد. ما سعی می کنیم که کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم و امروز با وجود یک نیمه ضعیف، نشان دادیم که می توانیم با هم سختی ها را تحمل کنیم. در نیمه دوم، سعی کردیم آنها را بیشتر تهدید کنیم. همیشه اوضاع دقیقاً آنطور که کار کرده بودید پیش نمی رود اما تا زمانی که نگرشی خوب و مثبت داشته باشید، چیز زیادی برای ناراحتی وجود نخواهد داشت.

راموس در مورد خوشحالی بعد از گل خود که ژست صحبت با تلفن را به خود گرفت نیز گفت:

من قبل از لئو [مسی] این خوشحالی را کرده بودم. در نوکمپ این کار را کردم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *