خانه تکنولوژی اخبار ردیاب بینایی EyeQue و امکان سنجش بینایی به کمک گوشی‌های هوشمند

ردیاب بینایی EyeQue و امکان سنجش بینایی به کمک گوشی‌های هوشمند

0

بد نیست گاهی قدرت بینایی خود را چک کنید. به لطف گجتی که به تازگی در کیک استارتر معرفی شده است، این امکان فراهم خواهد شد. ردیاب بینایی EyeQue دستگاهی است که امکان سنجش بینایی به کمک گوشی‌های هوشمند را با هزینه‌ کمی فراهم می‌کند.

ردیاب بینایی EyeQue

EyeQue با استفاده از نور صفحه نمایش، نورهای سبز و قرمزی را نشان می‌دهد که با ضربه زدن بر روی گوشی از روی هم عبور خواهند کرد. با نگاه کردن به داخل miniscope باید ضربه زدن تا جایی ادامه پیدا کند که هر دو نور سبز و قرمز با هم ادغام شوند.

افراد برای سنجش بینایی می‌توانند مینی میکروسکوپی بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنند. سپس کاربران با استفاده از صفحه نمایش و اپلیکیشنی که ستون‌های سبز و قرمز را نمایش می‌دهند، به اندازه‌گیری عیوب انکساری چشم خود خواهند پرداخت.

با فعال کردن اپلیکیشن، مشکلات بینایی همچون دوربینی و نزدیک‌بینی تشخیص داده می‌شوند.

اپلیکیشن بعد از هر مرحله، آزمایشات قبلی را نیز ردیابی خواهد کرد و با استفاده از نتایج این تست، امکان سفارش دادن عینک نیز وجود دارد.

ردیاب بینایی EyeQue جایگزین مراجعه به چشم پزشک نخواهد شد

ردیاب بینایی EyeQue جایگزین مراجعه به چشم پزشک نخواهد شد بلکه بیشتر برای سنجش مداوم بینایی و مراقبت از چشمان به کار خواهد رفت و هدف آنها از ساخت این گجت به هیچ وجه رقابت با جامعه‌ بینایی سنجی نبوده است.

استفاده از تکنولوژی برای ارتباط بهتر با بیماران هدف اصلی EyeQue است که به عنوان یکی از برترین ردیاب‌های تناسب اندام و بیوتیک 2017 معرفی خواهد شد.

اپلیکیشن مخصوص EyeQue نیز به عنوان یکی از فینالیست‌های جوایز Prism به خاطر نوآوری فوتونیک معرفی شده است. این دستگاه با اسمارتفون‌های دارای اندروید 4 و بالاتر و iOS 9.3 و بالاتر سازگار است.

ردیاب بینایی EyeQue اگرچه ممکن است برای کشورهای توسعه یافته یک نوآوری محسوب شود اما به راهی آسان و ارزان قیمت برای انجام تست‌های بینایی در کشورهای در حال توسعه تبدیل خواهد شد.

این ردیاب بینایی با قیمت 30 دلار از فوریه‌ 2017 عرضه خواهد شد.

منبع هاتب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *