یک طراح اسپانیایی به نام Xabier Albizu رندری زیبا، به نام EXP را از سوپراسپرت احتمالی کمپانی تسلا منتشر کرده است. طراحی رندر مذکور کاملا رایگان انجام شده و حاصل آن یک سوپراسپرت با چهار موتور الکتریکی، قابلیت شارژ سریع، رانندگی خودکار و دوربین 360 درجه است! دوربین 360 درجه EXP قابلیت به اشتراک‌گذاری تصاویر رانندگی و حالت‌های آیرودینامیک  بدنه EXP را دارد.

tesla-exp-hypercar-3

Xabier Albizu درباره خودروی مفهومی EXP می‌گوید: «هنگامی که طراحی EXP را آغاز کردم تمام تلاش خود را برای استفاده از سطوح و لایه‌های مختلف برای جریان بهتر هوا و حفظ حالت آیرودینامیک فعال در EXP به کاربردم.»

tesla-exp-hypercar-rendering2

tesla-exp-hypercar-rendering3

پشت EXP  کاملا باز طراحی شده و به جریان هوا اجازه می‌دهد که آزادانه از خودرو عبور کند و در نتیجه خودرو تهاجمی‌تر شود. در نمای جلو از زبان طراحی کمپانی تسلا استفاده شده و با اندکی تغییرات در این قسمت یک چهره اسپرت خلق شده است. نمای جلو و عقب خودروی  EXP کاملا با یکدیگر در تضاد بوده و این موضوع بدلیل استفاده از دماغ‌ای کوچکتر در قسمت جلوی EXP است.

tesla-exp-hypercar-rendering4

Xabier Albizu مطمئن بود که خودروهای برقی جایگزین مناسبی برای خودروهای احتراقی نیستند؛ اما کمپانی تسلا نظر او را تغییر داده و او با طراحی EXP تقدیری کوچک از کمپانی تسلا کرده است.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *