خانه ورزش اخبار ورزش رونالدینیو: افتخار می کنم که سفیر بارسلونا شده ام؛ نیمار راه برزیلی های بارسلونا را ادامه خواهد داد

رونالدینیو: افتخار می کنم که سفیر بارسلونا شده ام؛ نیمار راه برزیلی های بارسلونا را ادامه خواهد داد

0

رونالدینیو، که جدیداً به عنوان سفیر باشگاه بارسلونا انتخاب و معرفی شده است، از بازگشت به این تیم احساس غرور می کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال در مصاحبه ای که انجام داد، در این رابطه گفت:

افتخار می کنم که سفیر این باشگاه شده ام و سعی خواهم کرد با نهایت تلاش، نام بارسا را به رده نخست بیاورم. بارسا هنوز هم بهترین تیم دنیا با بهترین بازیکنان است، و امسال مطمئنم که کار خاص دیگری هم خواهند کرد.

رونالدینیو در مورد مقایسه این تیم بارسلونا با تیم زمان خود گفت:

دوست ندارم که این تیم را با تیم زمان خود مقایسه کنم. اینجا سه بازیکن فوق العاده وجود دارد، همه خیلی خوب هستند و با هم از فوتبال لذت می برند. این تفاوت آنها با دیگران است، MSN لحظات خوبی سپری می کند و هیچ حسادتی میان آنها وجود ندارد. نیمار یک ستاره است و فوق العاده کار می کند. لذت بخش است که می بینم یک برزیلی دیگر در حال تاریخ سازی است؛ او یکی از بهترین های دنیاست. روماریو، ریوالدو و رونالدو در ها را به روی من باز کردند و من هم این کار را برای او کردم. خوب است که موفقیت یک برزیلی را که اینجا برای خود نامی دست و پا کرده، ببینیم. نیمار کاری خواهد کرد که هر کدام از ما در زمان خود انجام داده بودیم.

مسی بهترین بازیکن دنیاست و هیچکس مثل او نیست. مسی به این خاطر مسی شده که از روز اول تاکنون عوض نشده است و هنوز هم چیز های زیادی برای ارائه کردن دارد. لحظه ای که من پاس گل اولین گلش را به او دادم، لحظه ای بود که بخش جدیدی در تاریخ فوتبال به دنیا آمد. عاشق آن عکس هستم؛ مسی خیلی جوان بود و همه چیز از آنجا شروع شد. فوق العاده است که بخشی از گام های نخست او بودم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *