خانه ورزش اخبار ورزش کونته: بازیکنان چلسی هیچ وقت نباید شکست مقابل آرسنال را فراموش کنند

کونته: بازیکنان چلسی هیچ وقت نباید شکست مقابل آرسنال را فراموش کنند

0

سرمربی چلسی از شاگردانش خواسته شکست سنگین در بازی رفت مقابل آرسنال را هیچ وقت فراموش نکنند.

به گزارش وبسایت نود، آنتونیو کونته در آستانه بازی روز شنبه تیمش مقابل آرسنال در هفته بیستم و چهارم لیگ برتر اعتراف کرده هنوز شکست ۰-۳ مقابل این تیم در ابتدای فصل را فراموش نکرده است.

کونته به نقل از تلگراف به خبرنگاران گفته:

شکست در بازی رفت مقابل آرسنال خیلی دور بنظر می رسد اما مهم است که آن بازی را فراموش نکنیم. دریافت سه گل در نیمه اول برای همیشه در ذهن من باقی می ماند. امیدوارم در ذهن بازیکنانم هم باقی بماند. معمولا تیم های من در یک نیمه سه گل دریافت نمی کنند و آن بازی برای من شوک بزرگی بود. سعی کردم آن شوک را به بازیکنانم هم منتقل کنم تا این اتفاق دیگر تکرار نشود.

ده دقیقه پس آغاز نیمه دوم آن بازی تصمیم گرفتم سیستم تیم را تغییر دهم. خیلی خوشحالم که چنین کاری کردم. می دانستم بازیکنان مناسب برای بازی در سیستم سه دفاعه را دارم اما هیچ وقت از این سیستم در تمرینات استفاده نکرده بودم. در تمامی تمرینات پیش فصل و بازی های ابتدای فصل با سیستم ۴ دفاعه کار کرده بودیم. به این سادگی نیست که سیستم را تغییر دهید و صدرنشین شوید. تلاش زیادی کردیم. آن موقع ۸ امتیاز از منچسترسیتی عقب بودیم اما الان با ۹ امتیاز اختلاف در صدر قرار گرفتیم. این نشان می دهد همه چیز در فوتبال می تواند به سرعت تغییر کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *