خانه ورزش اخبار ورزش رونالدینیو: نیمار، هم سطح مسی و رونالدو است

رونالدینیو: نیمار، هم سطح مسی و رونالدو است

0

نیمار به همراه مسی و سوارز، خط حمله ای فوق العاده قدرتمند در بارسلونا تشکیل داده است و در بازی به یاد ماندنی در مقابل پاریسن ژرمن، توانست با ۲ گل و یک پاس گل در ۱۰ دقیقه پایانی کمک شایانی به تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی کند. همچنین این بازیکن بیست و پنج ساله توانسته است به همراه کاتالان ها، دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست آورد.

به نقل ازfourfourtwo، رونالدینیو که سابقه بردن دو توپ طلا و یک قهرمانی جام جهانی را در کارنامه دارد، می گوید که نیمار در سطح بزرگانی همچون مسی و کریستیانو رونالدو قرار دارد و می تواند به زودی برنده توپ طلا شود. شاعر فوتبال که در حال حاضر بدون تیم است و در دبی استقرار دارد، طی مصاحبه ای با GOLF NEWS، در خصوص نیمار گفت:

نیمار دوست صمیمی من و یکی از بزرگترین الگوهای برزیل است. او در حال حاضر هم سطح مسی و رونالدو است و واقعا امیدواریم که روزی بتواند توپ طلا را کسب کند و به موفقیت هایش ادامه دهد، اما نیمار اکنون نیز در بین بهترین بازیکنان فوتبال قرار دارد و به کمی زمان نیاز دارد تا بهترین شود.

رونالدینیو که همچون نیمار زمانی در بارسا می درخشید و به همراه این تیم توانست دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، از مقایسه تیم زمان خودش با این دوره پرهیز کرد. او در این خصوص گفت:

هیچ وقت از مقایسه کردن، خوشم نمی آید. ما یک تیم عالی با بازیکنانی خیلی خوب بودیم و تیم امروزی نیز همچنین، بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد. من و تیمم بسیار موفق بودیم و جام های زیادی کسب کردیم. بارسلونای امروزی نیز همینطور است. آن ها خیلی موفق هستند و آرزوی بهترین ها را برای آنها دارم. از مقایسه کردن بیزارم، فقط می دانم که باید به موفقیت هایمان ادامه دهیم.

رونالدینیو که موفق شده است نود و هفت بار برای تیم ملی کشورش به میدان برود، هم اکنون بدون تیم است، اما برای بازی در اسطوره های بارسلونا و رئال مادرید در کشور لبنان آماده می شود.

همچنین لازم به ذکر است که یاران نیمار در لالیگا نیز با ۲ امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارند. گفتنی است که بارسلونا در روز بیست و هفتم ماه می در فینال رقابت های کوپا دل ری باید به مصاف آلاوز برود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *