شرکت موفق شیائومی در طی کنفرانسی در چین که ساعاتی پیش برگزار شد، از پرچمدار جدید خود یعنی Mi MIX 2 رونمایی کرد.

این فبلت تازه معرفی شده از یک نمایشگر 5.99 اینچی که رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 18:9 را به همراه دارد، بهره می برد و همانطور که انتظار داشتیم، از حاشیه های بسیار کمتری هم برخوردار است.

نسخه معمولی Mi MIX 2 دارای بدنه ای سرامیکی است که در اطراف خود از یک قاب فلزی برخوردار است اما شیائومی برای نسخه ویژه با 8 گیگابایت رم، به طور کلی از سرامیک استفاده کرده و روی لبه های سنسور دوربین و اسکنر اثر انگشت را با روکش طلا پوشانده است.

شیائومی پرچمدار خود را به صورت پیش فرض با اندروید نوقا عرضه نموده و جک 3.5 میلیمتری را نیز از آن حذف نموده تا برای گوش سپردن به موسیقی به جای هدون های قدیمی از یک دانگل بهره گرفته شود.

پردازنده ای که برای Mi MIX 2 در نظر گرفته شده یک چیپست اسنپدارگون 835 می باشد و پردازشگر گرافیکی آن را هم ادرنو 540 تشکیل می دهد. این پرچمدار همچنین از یک باتری 3400 میلی آمپری بهره گرفته و با داشتن قابلیت شارژ سریع در مدت بسیار کوتاهی شارژ می شود.

برای بخش دوربین این فبلت هم از یک سنسور IMX386 سونی 12 مگاپیکسلی (دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی) بهره گرفته شده تا تصاویر بسیار باکیفیتی را خلق نماید.

شیائومی Mi MIX 2 را در سه نسخه معمولی با 6 گیگابایت رم و حافظه های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت ارائه می نماید و نسخه ویژه ی آن را هم با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد.

اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه این پرچمدار هنوز منتشر نشده است.

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *