سوبارو یک کراس‌اوور جدید را با سه ردیف صندلی به نمایشگاه نیویورک آورده است. Ascent جایگزین محصولات قدیمی سوبارو خواهد شد. سوبارو در گذشته کانسپتی به‌نام Viziv-7 را معرفی نموده بود که در ساخت ایسنت دقیقا از همان خودرو الهام گرفته شده است. این خودروی خانوادگی بزرگ، جایگزین احتمالی ترایبکا خواهد بود. بدنه عضلانی و چهره خشن اینست، حس قدرت را به شما منتقل خواهد کرد. طراحی این خودرو نشان می‌دهد که سوبارو تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از طرح‌های ساده قبلی محصولاتش، به یک خودروی پر زرق‌و‌برق و کامل دست‌ پیدا کند. نمای عقب این خودرو با چراغ‌های خاص و نوار کرومی پهن که آنها را به هم وصل کرده، بسیار زیبا و مهیج است.

2018-Subaru-Ascent-Concept-ILIKA-1600x1067-014

زمانی که با کابین ایسنت روبرو شوید، بدون شک سورپرایز خواهید شد. تعداد زیادی صفحه نمایش باکیفیت در داخل کابین رویت می‌شود. در بخش انتهایی کنسول عقب یک صفحه‌نمایش برای تنظیمات تهویه و صندلی عقب، تعبیه شده و پنل‌های درب‌ها نیز مجهز به صفحه‌نمایش هستند. در وسط داشبورد نیز ۲ صفحه نمایش قرار داده شده که یکی با امکانات سرگرمی و دیگری برای کنترل تهویه است. قسمت‌های عظیمی از داشبورد و کابین خودرو از چرم با کیفیت پوشانده شده. در کل در داخل کابین با یک خودروی لوکس و بروز روبرو خواهید شد.

هنوز مشخصات پیشرانه منتشر نشده اما مانند محصول قدیمی‌تر این شرکت، احتمالا ایسنت با پیشرانهٔ تخت توربوشارژدار عرضه خواهد شد. این محصول زیبا، 5.05 متر طول، 1.90 متر عرض و 1.84 متر ارتفاع دارد که ابعاد مناسبی به‌نظر می‌رسد. بنابر اعلام سوبارو این محصول برای آمریکای شمالی آماده شده و فقط در این بخش تا سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *