زنفون ۴ با دوربین دوگانه در راه است. همانطور که عرضه گوشی‌ هوشمند مجهز به دوربین دوگانه این روزها بسیار معمول شده، شرکت ایسوس نیز تصمیم گرفته است که در این راستا گام بردارد. بر اساس تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، زنفون ۴، از یک دوربین دوگانه بهره خواهد برد که به ادعای ایسوس قابلیت های در نظر گرفته شده برای آن بسیار متفاوت با دیگر محصولات است.

در تصاویر منتشر شده شرکت ایسوس ادعا کرده است که این دوربین دوگانه تصاویر بسیار واضح و باکیفیتی را به ثبت رسانده و همچنین با نمایش تیتر «Time to be more than One» نشان می دهد که محصول مورد نظر زاویه دید وسیعتری را در تصویربرداری برای کاربران فراهم خواهد نمود.

البته با انتشار این تصاویر نمی توان به صورت دقیق مشخص نمود که دوربین دوگانه قابل عرضه در زنفون 4 چه قابلیت‎ هایی را دربر خواهد داشت که بتوان آن را متمایز از دیگر محصولات دانست.

در حال حاضر زنفون ۴ مکس تنها گوشی در دسترس از سری زنفون ۴ می باشد که با قیمت ۲۳۵ دلار در روسیه معرفی شده است. احتمالا تاریخ ۱۷ آگوست یعنی ۲۶ مرداد زمانی خواهد بود که باید منتظر عرضه مدل های جدیدتری از سوی این کمپانی باشیم. از جمله این گوشی ها می توان به دستگاه هایی مانند زنفون ۴، زنفون ۴ پرو، زنفون۴ سلفی و زنفون۴ وی اشاره داشت.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *