خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: به بهترین نحو ممکن تیم را هدایت می کنم؛ بیل و موراتا فردا بازی می کنند

زیدان: به بهترین نحو ممکن تیم را هدایت می کنم؛ بیل و موراتا فردا بازی می کنند

0

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل اسپانیول، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، لوس بلانکوس، صدرنشین لیگ اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و از هفته ۲۳ رقابت های لالیگا، میزبان اسپانیول خواهد بود. زیزو در صحبت های قبل از بازی گفت:

اسپانیول تیمی است که اخیراً نتایج فوق العاده ای کسب کرده و می دانیم که فردا بازی سختی خواهیم داشت، اما بازی هر سه روز یکبار همینطور خواهد بود و ما متمرکز هستیم. من به بهترین نحو ممکن تیم را هدایت می کنم. همه آنها مهم هستند و فوق العاده تمرین کرده اند. بازی از هر سه روز یکبار، به این معنی است که باید تغییراتی اعمال کنیم تا بازیکنان سرحال بمانند. گاهی اوقات انجام این تغییرات حیاتی است. از حالا تا پایان فصل این پیام من خواهد بود و ترکیب برای هر چیزی آماده است.

بیـل:

بیل به جمع ما برگشته است. او فردا در ترکیب تیم قرار خواهد داشت و می خواهم دقایقی فرصت بازی در اختیارش قرار دهم. او مشتاق بازی و بازگشت به میادین است و خوشحالیم که تقریباً همه بازیکنان را به صورت آماده در اختیار داریم. دو یا سه بازیکن با مصدومیت جزئی داریم. این مصدومیت های مهمی نیستند. همه ما گرت را می شناسیم. او واقعاً برای ما کلیدی است. او کیفیت و سرعت دارد و می دانیم که چطور می تواند به حریف آسیب برساند. همه ما و مخصوصاً خودش بسیار خوشحال هستیم که به میادین برگشته است. او واقعاً هیجان زده است.

حمایت برنابئو:

جو حاکم بر برنابئو مثل همیشه است. چهارشنبه شب هواداران فوق العاده بودند، آنها به ما انگیزه و انرژی بسیار زیادی دادند.

کوئنترائو:

ما قبل از بازی همیشه بررسی می کنیم که ببینیم آیا بازیکنان ۱۰۰% آماده هستند یا نه. فابیو یکی از بازیکنانی است که مصدومیت جزئی دارد. مشکل او این است که بعد از مدت ها مصدومیت فکر می کنید که خوب کار می کنید اما هنوز برخی مسائل ریز وجود دارد. او می خواهد به میادین بازگردد و امیدوارم که این فقط مسئله زمانی باشد.

بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا:

این چیزی را تغییر نخواهد داد. ما به کاری که دیگران انجام می دهند نگاه نمی کنیم، و فقط به فکر کار خودمان هستیم. شکست آنها به خاطر فرم فوق العاده پاریسن ژرمن بود و بارسلونا فرم چندان خوبی نداشت. بازی برگشتی هم وجود دارد و آنها باید بازی کنند. می دانیم که بارسلونا تیم بزرگی است و می توانند کار هایی در این تورنمنت انجام دهند.

سرخیو راموس:

راموس تنها یک ضرب دیدگی جزئی دارد، و هیچ مصدومیت جدی نیست. او روز دوشنبه بدون هیچگونه مشکلی با ما خواهد بود.

موراتا:

دوست ندارم که او را کنار بگذارم. آلوارو به خانه برگشته است. فرصت های بازی داشته، که البته از کریم کمتر بوده است. فردا او از ابتدا به میدان خواهد رفت و می دانم که این آخرین بار نخواهد بود که این اتفاق می افتد. او هم مثل دیگر بازیکنان است. بازیکنانی خواهند بود که بیشتر از سایرین بازی می کنند. هیچکس نمی تواند این را عوض کند.

بنزما:

چهارشنبه شب کریم را مثل روز های قبل دیدم. تنها تفاوت این بود که گل زد. شاید از لحاظ دفاعی و حرکات بهتر بود، اما مثل همیشه به نظر می رسید. او سخت تلاش می کند و مسئولیت پذیر است. او آن روز گلزنی کرد و می تواند گل های بیشتری به ثمر برساند. او گلزنی می کند اما می داند که کار های دیگر را هم چطور به خوبی انجام دهد.

کاسمیرو:

باید ببینیم که با بازیکنان چه کار می کنیم. همه آنها مهره های کلیدی هستند. می دانیم که هر کدام از آنها چقدر بازی کرده اند. باید همه شرایط ها و بازی ها را ارزیابی کنیم. در مورد بازی فردا، بیشتر از اینکه موراتا فیکس خواهد بود، چیز دیگری به شما نخواهم گفت.

BBC:

این سه بازیکن بسیار خوب هستند. دوباره در مورد BBC صحبت خواهیم کرد چون همگی در دسترس هستند. همه آنها می دانند که درون زمین چه توانایی هایی دارند. خوشحالم که همه آنها را در اختیار دارم و امیدوارم تا پایان فصل همینطور باقی بماند.

کریستیانو رونالدو:

ما هم مثل کریستیانو فکر می کنیم که همیشه گلزنی خواهد کرد. این تغییر نخواهد کرد. اما او می تواند کار های دیگری هم انجام دهد. او صرفاً یک بازیکن گلزن نیست؛ او با دیگران همکاری می کند، پاس گل می دهد و بازی می کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *