خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: تمرکز ما روی بازی سوپرجام اروپا مقابل منچستریونایتد است

زیدان: تمرکز ما روی بازی سوپرجام اروپا مقابل منچستریونایتد است

0

زیدان در مورد شکست رئال مقابل بارسلونا با نتیجه سه بر دو گفت:

بازی را خیلی بد شروع کردیم. در ۶-۷ دقیقه دو گل خوردیم. تمرکز کافی را نداشتیم. سعی کردیم تمرکز بیشتری داشته باشیم و پس از آن بهتر در جریان بازی قرار گرفتیم. لحظات خوبی در طول بازی  داشتیم اما به طور کلی نمی توان گفت که بازی خیلی خوبی ارائه دادیم.نمی توان گفت که ورق هایمان را برای سوپرجام قایم کردیم بلکه سعی کردیم خوب بازی کنیم. می دانستیم که حریف مشکلی داریم اما بازی دو شکل متمایز داشت. بازی را بد شروع کردیم و خیلی راحت توپ لو دادیم. در ابتدای بازی نتوانستیم خودمان باشیم. مسلما نمی توان این بازی و سوپرجام را به هم ربط داد. فعلا در پیش فصل هستیم. انتظار نتایج این سه بازی را نداشتیم اما بازی مهم ما ۱۷ مرداد مقابل یونایتد است و روی همان بازی تمرکز داریم. نکات مثبت و منفی را در تیم ارزیابی کردم. سعی کردیم صبور باشیم. باختن مهم نیست. همیشه شکست بد است اما فعلا مهم نیست چرا که چیزی عوض نمی شود. این بازی برای همه هواداران زیبا بود هر چند که تیمی که می بازد ناراحت تر است. من حاضرم در بازیهای دوستانه ببازیم اما همه بازیهای دیگر را با برد پشت سر بگذارم.

زیزو در پاسخ به سوال خبرنگاران در این باره که َآیا نیازی به خرید بازیکن حس می کند یا نه، بیان کرد:

ده روز پیش همین را پرسیدید. همیشه همین سوال را می پرسید و جواب من مشخص است. من کار خودم را می کنم و از تیمی که دارم راضی هستم.

سرمربی رئال مادرید با ابراز امیدواری در مورد بازیهای حساس رئال در سوپرجام اروپا مقابل یونایتد و بارسا گفت:

ترسی از بازیهای پیش رو ندارم. تا کنون خوب کار کردیم و تیم آماده است. در شیکاگو سعی می کنیم که بازی آخر را به خوبی پشت سر بگذاریم و پس از آن آماده سوپرجام می شویم. نکات مثبتی در تیم دیدم و دلیلی ندارد که منفی نگر باشم. مسلما نتیجه بیشتر به چشم می اید و در حال حاضر نتایج خوبی در پیش فصل نگرفتیم. حمایت هواداران فوق العاده بود و به آنها نمره بیست می دهم. از نظر تلاش بدنی تیم خوب بود. فوتبال را جزئیات تعیین می کنند و باید اشتباهات را بررسی کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *