خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: به سخت ترین و مهم ترین مقطع فصل رسیده ایم؛ رئال مادرید به کسی یا چیزی متکی نیست

زیدان: به سخت ترین و مهم ترین مقطع فصل رسیده ایم؛ رئال مادرید به کسی یا چیزی متکی نیست

0

فردا دو تیم رئال مادرید و بتیس از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و از هفته ۲۷ رقابت های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. زیزو در صحبت های پیش از بازی گفت:

همه تلاش خود را می کنیم تا در تمام بازی های خانگی پیروز شویم و امتیازی از دست ندهیم. تاکنون موفق به انجام این کار شده ایم و باید تمرکز کنیم که همینطور ادامه دهیم و خوب کار کنیم. همیشه سعی خواهیم کرد تا در بازی های خود پیروز شویم یا حداقل شکست نخوریم. تاکنون در این فصل بد کار نکرده ایم. می توانیم بهتر کار کرده و بهتر بازی کنیم اما کاری که تاکنون انجام داده ایم نیز خوب بوده است. حالا با مهمترین و سخت ترین مقطع فصل مواجه هستیم. راه درازی نمانده و همه امتیاز ها حیاتی خواهند بود. کاری که تاکنون انجام داده ایم، بد نبوده است اما آنچه از حالا تا پایان فصل انجام خواهیم داد، فوق العاده مهم است. به عنوان یک گروه خوشحالیم اما هنوز سه ماه تا پایان فصل باقی مانده و سخت ترین بخش هنوز نرسیده است.

مبارزه بر سر لالیگا:

از آخرین باری که قهرمان لالیگا شده ایم، زمان زیادی می گذرد و ۵ یا ۶ سال شده است. این انگیزه بسیار زیادی است. هر سه روز یکبار به شکلی یکسان با عزم و شدتی مشابه بازی نخواهیم کرد و باید انتظار این را داشت. برای هر دو تورنمنت لیگ قهرمانان و لالیگا با انگیزه هستیم. امسال می خواهیم قهرمان لیگ شویم. مردم شاید تصور کنند که اهمیت چندانی به لیگ نمی دهیم اما داخل باشگاه اینطور فکر نمی کنیم، و به همین خاطر روی کار های پایه تمرین می کنیم.

مصدومیت موراتا در تمرینات:

او در لیست بازیکنان قرار دارد. تنها یک ضرب دیدگی است اما مشکلی ندارد، و با ما خواهد بود.

بازگشت بارسلونا:

آنها همان تیم قبلی هستند، و چیزی تغییر نخواهد کرد. قصد ندارم در مورد درصد ها صحبت کنم. تنها بازی خودمان به من مربوط است، و اینجا نیستم که در مورد اتفاقات چند روز پیش صحبت کنم.

سیستم چرخشی:

همه بازیکنان عطش بازی دارند. فردا شاید یکی از بازیکنانی که فرصت بازی چندانی نداشته به میدان برود، اما تنها چیزی که به دنبالش هستم، آمادگی همه اعضای تیم است. تیمی را به میدان خواهم فرستاد که به نظرم مناسب ترین ترکیب برای آن مسابقه باشد. مهمترین مسئله این است که همه آنها آماده هستند.

تاکتیک تیم و BBC:

بازی های زیادی با حضور این سه بازیکن در خط حمله داشته ایم که در آنها واقعاً خوب کار کرده ایم. اما اخیراً شما در مورد آنها صحبت می کنید. در ایبار فوق العاده بازی کردیم. موافقم که با سیستم ۲-۴-۴ احتمالاً تعادل بیشتری داریم. به عنوان مربی نمی توانم اطلاعات زیادی در مورد این چیز ها بدهم، معتقدم که می توانیم به روش های مختلفی بازی کنیم و همچنان فوق العاده باشیم. می توانیم سیستم را عوض کنیم اما مهمترین مسئله نگرش تیم است.

آیا از یکی از آنها در خط میانی استفاده خواهید کرد؟

می توانیم این کار را بکنیم، اما اگر هر سه آنها آماده باشند، در خط میانی از آنها استفاده نخواهم کرد و هر سه در خط حمله خواهند بود. یکی از آنها ممکن است بتواند این کار را انجام دهد، اما ترجیح می دهم که هر سه در خط حمله باشند. برای مثال، گرت می تواند در خط میانی بازی کند اما فکر می کنم همه آنها در پست های ترجیحی خود بهتر عمل کنند: گرت در سمت راست، رونالدو در سمت چپ و بنزما در مرکز. آنها عادت کرده اند که در این پست ها بازی کنند.

تأثیر رئال مادرید:

رئال مادرید، تیمی منحصر به فرد است. هر بار که اتفاقی اینجا می افتد، به خاطر این است که در رئال مادرید هستیم. ما با حساسیت مردم کنار می آییم، و می دانیم که این تغییر نخواهد کرد. می دانیم که اگر پیروز شویم، به خاطر این است که خوب بازی کرده ایم و به کسی یا چیزی متکی نیستیم. روی کاری که می توانیم انجام دهیم، تمرکز کرده ایم. می توانیم برخی چیز ها را بهتر انجام دهیم و برای آن تلاش خواهیم کرد. حالا مهمترین قسمت فصل را پیش رو داریم، به پایان فصل نزدیک می شویم و هر امتیازی که جمع کنیم حیاتی خواهد بود.

راموس و رونالدو، رهبران رختکن:

بله، همانطور که گفتید، آنها رهبران تیم هستند. یکی کاپیتان ماست و دیگری جزو کاپیتان های تیم به حساب می آید. آنها برای این تیم مهم و حیاتی هستند. سرخیو شخصیت و کاریزمایی دارد که برای رختکن تیم کمک بزرگی است. هر دوی آنها به روش خود، رهبر هستند.

کوئنترائو:

اگر او را دعوت نکرده ایم، به خاطر این است که کامل ریکاوری نکرده و نتیجه مصدومیت اوست. او تازه از ناراحتی هایی که از تمرین او جلوگیری می کردند، رها شده است.

کاسمیرو:

او هم مثل سایر اعضای تیم است. می تواند بازی کند و استراحت کند. می دانیم که او چقدر برای تعادل تیم خوب است. اینکه بگوییم عدم پیروزی مقابل لاس پالماس، به خاطر عدم حضور کاسمیرو بود، کمی عجیب و سنگین است. او بازیکن مهمی است اما بازیکنان دیگری هم داریم که بتوانند جای او بازی کنند.

آینده خامس و ایسکو:

در مورد سال آینده صحبت نخواهم کرد، و فقط به امسال علاقه دارم. آنها اهل رقابت هستند، و دو فوتبالیست خوب اند و می توانند با هم بازی کنند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *