خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: عملکرد ایسکو فوق العاده بود؛ این بازیکنان تصمیم گیری را برای من سخت می کنند

زیدان: عملکرد ایسکو فوق العاده بود؛ این بازیکنان تصمیم گیری را برای من سخت می کنند

0

رئال مادرید چهارشنبه شب از هفته ۳۴ رقابت های لالیگا موفق شد در خانه تیم دپورتیوو به یک پیروزی پرگل و ارزشمند دست یافته و با ۷۸ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار بگیرد. زیدان در پایان بازی گفت:

موقعیت های زیادی در نیمه اول خلق کردیم و موفق به استفاده از آنها نشدیم. خیلی از بازیکنانی که اینجا به میدان رفته بودند، نفرات اصلی که مرتباً بازی کنند، نبودند و کاری که امشب از لحاظ سرعت و نظم انجام دادند شگفت انگیز بود. اینجا را با خوشحالی از عملکرد و گل های همه بازیکنان ترک می کنم. بازیکنانی که دقایق بازی زیادی به دست نمی آورند هم متمرکز بودند و از لحاظ آمادگی جسمانی هیچ تفاوتی ندارند، بلکه برعکس؛ آنها در فرم خوبی هستند و این را ثابت کردند. آنها مصمم به بازی هستند، اینجا گروه فوق العاده ای دارم که آماده رویارؤیی با چالش های پیش رو هستند و حالا چند فینال واقعاً حساس پیش رو داریم.

ایسکو:

همیشه اتفاق نمی افتد که هواداران حریف به صورت ایستاده شما را تشویق کنند، اما عملکرد او فوق العاده بود. او کار هایی انجام می دهد که هرکسی توان انجام آنها را ندارد و تماشاگران به او تبریک گفتند. بعد از عملکردی که داشت، برای او خوشحالم. او همیشه کار خود را انجام می دهد.

این بازیکنان درست تا آخر فصل، تصمیم گیری را برای من سخت خواهند کرد، اما روز شنبه هم مسابقه دیگری داریم و باید ببینیم که چطور برای آن آماده می شویم. همگی مشتاق هستیم و این مهمترین چیز است.

نفرات اصلی و تعویضی:

همیشه روی این مسئله بحث خواهد بود، اما من این حس را دارم که همه آنها مهم هستند و هر بار که شانس اثبات آن را داشته باشند، قطعاً این کار را خواهند کرد. انتخاب و چینش یک تیم در هر مسابقه به عهده من است. سخت است که بعد از چنین عملکرد فوق العاده ای در دیدار امشب، به بازیکنی بگویم در بازی بعدی به میدان نخواهد رفت.

من ترکیب فوق العاده ای دارم و روز شنبه مجدداً باید انتخاب کنم. برای من هیچ تیم اول و دومی وجود ندارد. کسانی که امروز بازی نکردند هم عملکرد خوبی دارند. همگی در یک قایق هستیم و تا پایان فصل همینطور خواهد بود و بعد از آن باید ببینیم که فصل بعد چه چیزی به همراه دارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *