خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: مقابل اتلتیکو باید بی نقص بازی کنیم؛ خامس بسیار متعهد است

زیدان: مقابل اتلتیکو باید بی نقص بازی کنیم؛ خامس بسیار متعهد است

0

رئال مادرید موفق شد با کسب این پیروزی، شمار امتیازات خود را به عدد ۸۴ رسانده و حالا ۳ بازی دیگر برای این تیم باقی مانده است که مقابل تیم های سویا، سلتاویگو و مالاگا خواهد بود. زیدان در پایان بازی گفت:

ما امتیازات را جمع آوری می کنیم و خوشحالیم. بازی را خوب شروع کردیم و این ما مربیان را خوشحال می کند. نشان داد که همه بازیکنان متمرکز هستند و مایل اند خوب کار کنند. هر بار که آنها فرصت بازی به دست می آورند، از آن استفاده کرده و گلزنی می کنند. واقعاً از این بابت راضی هستم، برخی از این بازیکنان دقایق بازی کمتری داشته اند و این می تواند سخت باشد. گل زود هنگام همه چیز را آسان تر کرد. می دانستم که گراناد به این شکل وارد میدان خواهد شد و برای ما مشکل ساز خواهد شد مگر اینکه به گل زودهنگام دست پیدا کنیم. طبیعی است که گرانادا مشکلات بیشتری برای غلبه داشته باشد.

نبرد برای قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا:

این برای ما یک فینال است. ۳ بازی در لالیگا باقی مانده و یک بازی هم در لیگ قهرمانان خواهیم داشت تا به فینال برسیم. می دانیم چه کار باید بکنیم، خوب کار می کنیم و باانگیزه هستیم. رویکرد خوبی طی چند ماه اخیر رقابت ها داشته ایم و می دانیم چه چیز هایی در پیش است. به کار خود فکر خواهیم کرد. از نتایج راضی هستیم و از فردا برای روز چهارشنبه آماده خواهیم شد. می دانیم که بازی بسیار سخت تری نسبت به امروز خواهیم داشت. از کاری که بازیکنانم انجام داده اند خوشحالم و پس از استراحت، فردا دوباره روی لیگ قهرمانان تمرکز خواهیم کرد.

خامس و موراتا:

می توانیم در مورد این دو بازیکن و همه بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند صحبت کنیم. آنها به میدان می روند و به طور قابل توجهی خوب کار می کنند، اگرچه کار آسانی نیست. این نتیجه تلاش سختی است که همه بازیکنان دارند، و همه بازیکنان از لحاظ جسمانی آماده هستند و کمک می کنند. بعد از ۹ ماه به سخت ترین بخش فصل رسیده ایم چون برای همه چیز به میدان می رویم و معمولاً در این مقطع از لحاظ جسمانی بازیکنان خسته می شوند. اما در مورد ما برعکس است و در فرم خوبی به مقطع پایانی فصل رسیده ایم.

خامس به نظر من خیلی در بازی نقش دارد، او تمام توان خود را برای تیم به کار می گیرد و هر بار که به میدان می رود، عملکرد خوبی دارد. او همیشه مثل سایر بازیکنان متعهد به نظر می رسد.

شانس قهرمانی:

من روی دیدار چهارشنبه تمرکز کرده ام. بعد از آن می بینیم که چه می شود. چهارشنبه شب باید بازی بی نقصی ارائه کنیم تا صعود مسجل شود. از فردا برای بازی چهارشنبه تمرکز خواهیم کرد. فراتر از آن فکر نمی کنم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *