تابستان گذشته بود که دینو پتی، یکی از موسسین استودیو سازنده عناوین تحسین شده Inside و Limbo یعنی Playdead، در پی اختلاف نظر با دیگر موسس استودیو یعنی آرنت جنسن با واگذاری سهم خود در ازای دریافت 7 میلیون دلار از این توسعه‌دهنده جدا شد. وی در حال حاضر بر روی یک بازی مستقل جذاب به نام Somerville کار می‌کند.

حال، پتی به جزئیات بیشتری در مورد دلیل جدایی خود از Playdead اشاره کرده است. در مصاحبه با وبسایت Eurogamer، پتی در مورد نوعی اختلاف نظر در استودیو صحبت و اشاره کرده که Playdead هنوز در قبلش جای دارد و همچنان با تقریبا همه اعضای استودیو ارتباط دارد.

سازنده ارشد Limbo و Inside از دلایل ترک استدیو Playdead می‌گوید

صحبت های پتی در این رابطه: “نوعی اختلاف نظر وجود داشت. نوعی وضعیت شکننده و در کنار این دلایل شخصی. من واقعا Playdead را دوست دارم. این استودیو در اعماق قلب من قرار دارد. من کارمندان آنجا را دوست دارم، آنها همچنان دوستانم هستند و همچنان با 98 درصد آنها ارتباط دارم.”

“زمان آن رسیده بود که بر روی  چیز دیگری کار کنم. راهی را برای تحقق این هدف پیدا کردم که از طریق آن می‌توانم هر ایده‌ای که می‌خواهم را پیاده‌سازی کنم.”

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، پتی تهیه‌کننده ارشد عنوان جدید Somerville است. این بازی در استودیو تازه تاسیس Jumpship ساخته می‌شود و در ساخت آن انیماتور سری فیلم‌های The Avengers یعنی کریس اولسن نیز همکاری دارد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *