تهیه کننده انیمیشن Castlevania، وظیفه ساخت انیمیشنی از بازی Assassin’s Creed را بر عهده گرفت.

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، آقای “ادی شانکار” (Adi Shankar) که در کارنامه خود عناوینی همچون Lone Survivor ،Dredd و Castlevania را دارد برروی پروژه انیمیشن Assassin’s Creed نیز مشغول به کار است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی پیرامون این انیمیشن منتشر نشده است اما با استناد به گفته‌های Gamespot می‌توان فهمید که داستان این انیمیشن پیرو خط اصلی و نسخه ابتدایی بازی Assassin’s Creed است.

آقای شانکار در صحبت‌های خود گفت:

من زمانی که به لس آنجلس رفتم برای اولین بار نخستین شماره از Assassin’s Creed را بازی کردم. در آن لحظه به هیچ عنوان تصور نمی‌کردم که روزی برسد که کمپانی Ubisoft از من بخواهد که من وارد دنیای Assassin’s Creed بشوم و داستان نسخه اصلی آن را در قالب یک انیمیشن بسازم.

در آینده اطلاعات بیشتری در خصوص بازیگران و زمان پخش این انیمیشن ارائه داده خواهد شد؛ نکته حایز اهمیت اینجاست که کمپانی Ubisoft تا به این لحظه هیچگونه معرفی رسمی از آقای شانکار در خصوص انیمیشن Assassin’s Creed در فضای مجازی منتشر نکرده است.

لازم به‌ذکر بوده که آخرین پروژه آقای شانکار مربوط به انیمیشن Castlevania بوده که از 7 جولای برابر با 16 تیر 96 از طریق شبکه Netflix پخش خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *