سازندگان بازی Titanfall 2 یعنی استودیوی رسپاون در طی پست بلاگی از برنامه‌های آینده شرکت خود گفتند.

Titanfall 2 در زمان عرضه خود با بازخورد بسیار مناسب منتقدین روبه‌رو شد اما به‌دلیل عرضه در زمان شلوغی و بین دو سری معروف Battlefield و Call of Duty، نتوانست خود را نشان دهد و فروش ناامید کننده‌ای را تجربه نمود. حال استودیوی رسپاون درباره عملکرد فروش Titanfall 2 چنین گفته که بازی روزبه‌روز بازی‌بازان بیشتری را به خود جذب کرده و اعداد رو به رشدی دارد.

در ابتدا استودیوی رسپاون از برنامه‌های خود برای آینده سری Titanfall 2 گفت:

درحال حاضر ما درحال تمرکز برروی آینده سری Titanfall هستیم و برای‌مان بسیار هیجان انگیز است. تیم اصلی Titanfall درحال حاضر تمرکز اصلی خود را برروی چیزهای بسیار جذابی گذاشته است. چه محتوای الحاقی برای Titanfall 2 باشد چه طرح‌های اولیه‌ای برای آینده سری Titanfall.

در ادامه رسپاون به این نکته اشاره داشت که آن‌ها آنطور که باید محتوای رایگان برای Titanfall 2 عرضه نکردند اما سعی می‌کنند در آینده این کمبود را جبران نمایند.

این چیزی است که ما بیش از پیش به آن تعهد خواهیم داشت و در آینده شاهد محتوای رایگان بسیاری که شامل تایتان‌ها و نقشه‌های جدید است برای Titanfall 2 خواهیم بود.

اخیرا Titanfall 2 به‌روزرسان رایگان را دریافت نمود که شامل بخش جدیدی به‌نام Live Fire بود. در به‌روزرسان پیشین نیز نسخه جدیدی از نقشه Angel City قرار داشت.

رسپاون قرار است در ۲۳ مارس (مصادف با سوم فروردین ۱۳۹۶) معرفی کاملی از آینده محتواهای رایگان Titanfall 2 داشته باشد. در آپریل نیز شاهد صحبت‌های جدیدی از استودیو خواهیم بود که از برنامه‌های چند ماه آینده خود خواهند گفت.

خارج از استودیوی رسپاون نیز شاهد حضور فعال سری Titanfall هستیم. استودیوی Nexon مشغول ساخت چندین پروژه بازی موبایلی از سری است. Titanfall: Frontlines یکی از آن عناوین بود که در مرحله بتا کنسل شد.

پروژه دیگر استودیوی رسپاون عنوان سوم شخص Star Wars است که توسط کارگردان God of War یعنی Stig Asmussen درحال ساخت است. رسپاون درباره این بازی چنین گفت:

پروژه Star Wars سوم شخص هنوز در مرحله معرفی نیست و فعلا حرفی از آن زده نمی‌شود.

Titanfall 2 هم‌اکنون در دسترس رایانه‌شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ است.

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *